środa, 11 maja 2022

Wszyscy byliśmy aniołami!".

 Pani Światła: "Wszyscy byli aniołami!".



Poprosiłem "Panią Światła" o przesłanie nam jej doświadczenia,

 że wszyscy są aniołami.

Około 20 lat temu pewnego ranka byłem w bardzo wysokim stanie radości.

Chcę tu dodać dla dobra czytelnika, 

że ten stan radości czy euforii,

 w którym się znajdowałam, 

był w rzeczywistości spowodowany bardzo głęboko poruszającym,

 intymnym, duchowym spotkaniem seksualnym,

 które przeżyłam tego ranka z moim mężem.

Postanowiliśmy podzielić się naszą radością, 

zabierając naszych dwóch synów do miejscowego Aquatic Center na wesołą kąpiel.

Pamiętam, że słyszałam odgłosy śmiejących się dzieci i czułam,

 jak moja radość wzrasta, 

gdy wychodziliśmy z przebieralni i wchodziliśmy na teren basenu.

W miarę jak wzrastał poziom mojej radości,

 dźwięki stawały się bardziej harmonijne, a kolory jaśniejsze.

 Wtedy, tuż przed moimi oczami, wszyscy ludzie, 

w różnym wieku i o różnych rozmiarach,

 nagle przemienili się w anioły.

Każdemu wyrosły anielskie skrzydła!

Pamiętam, że myślałem, jak wszyscy byli piękni. 

To było tak, jakbym zobaczył, 

że zwykli ludzie są w rzeczywistości aniołami.

 Każdy był aniołem!

Na ławce obok mnie siedziała starsza kobieta, 

która zszywała jakiś drobiazg, 

obserwując bawiące się dzieci.

Ze zdumieniem odwróciłam się do niej 

i powiedziałam coś w rodzaju:

 "Każdy ma skrzydła. 

Wszyscy jesteśmy Aniołami".

Ta słodka kobieta uśmiechnęła się do mnie

 i skinęła głową,

 jakby też w tym uczestniczyła. 

Szczerze mówiąc, czułem, że nie pochodzi z tej planety. 

Jakby mnie obserwowała i była tam, 

aby potwierdzić to, czego doświadczam.

To albo była po prostu bardzo uprzejma, 

myśląc, że mam urojenia. 

W każdym razie, 

kto inny niż anioł siedziałby w centrum wodnym 

i zajmował się drobnymi sprawami,

 patrząc na bawiące się dzieci?

Od tego wspaniałego dnia jestem przekonana, 

że wszyscy jesteśmy Aniołami, 

którzy mają ludzkie doświadczenia na pięknej planecie zabaw, 

stworzonej właśnie po to!

Dużo Miłości od,

Pani Światła!

💖

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz