piątek, 6 maja 2022

Rozciągnięte

 Judith Kusel: 




Judith Kusel
http://www.judithkusel.com

 

Im więcej wiem - tym mniej wiem,

Im więcej chcę wiedzieć, tym więcej chcę wiedzieć.

Tak często, kiedy pracuję z energią, 

pokazuje mi się technologię, 

a nawet przekazuje informacje, 

które wykraczają poza wszystko,

 z czym zetknęłam się w tym życiu, 

a jednak moja dusza pamięta.

Uwielbiam to, bo zapisuję to, co mi pokazano, 

a nawet próbuję to naszkicować w moim dzienniku,

 a potem okazuje się, że z czasem wiedza sama przychodzi. 

Co więcej, zawsze będzie ona potwierdzana w takiej czy innej formie.

Stwierdzam, że w miarę nasilania się Przesunięcia, 

będziemy teraz musieli wykroczyć poza wszystko,

 co znaliśmy w przeszłości i obecnie,

 i rzeczywiście musimy teraz zbadać 

i otworzyć się na wejście w zupełnie nową częstotliwość wymiarową,

 która wykracza poza zakres jakichkolwiek faktów, 

liczb, informacji przekazywanych nam w przestrzeni 3D, 

które były tak często tłumione

 i znacznie rozwodnione informacje i fałsze.

Byłem tego świadkiem w ciągu ostatnich kilku tygodni. 

Zobaczyłem, jak ślepa była i nadal jest "tak zwana" nauka,

 ponieważ nie może ona widzieć poza trzeci wymiar,

 głównie z powodu zamkniętego myślenia i systemów wierzeń.

Tak wiele było ukryte tuż pod naszym nosem przez tysiąclecia, 

a my nigdy nie mogliśmy zobaczyć, bo zapomnieliśmy, jak się widzi!

Musimy teraz całkowicie wyjść poza pudełko

 i wyrzucić te pudełka - na zawsze!

Ekscytujące czasy.

Czasy ekspansji.

Wkraczamy teraz w Superprzestrzeń.

Przekonamy się, że wszystko, 

co kiedykolwiek wiedzieliśmy lub sądziliśmy,

 że wiemy, będzie nieważne.

Czeka na nas Nieznane, jeszcze Niewidzialne

 i w większości niewidoczne,

 dopóki w nie nie wejdziemy i nie stanie się widoczne.

Uwielbiam to!

Im bardziej jestem rozciągnięty, 

tym bardziej chcę być rozciągnięty!

Moja Dusza pamięta!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz