niedziela, 1 maja 2022

Light a Flame with St. Germaine Every Day at 6 p.m. Wherever We Are

 

Thank you, Lily, for this recommendation.

Dear all,

Oto przesłanie przekazane przez Jahna J. Kasela. Saint Germaine wzywa nas w nim do stworzenia codziennego rytuału, polegającego na zapaleniu świecy codziennie o godzinie 18.00 czasu lokalnego i wypowiedzeniu następującej afirmacji:

"Ja jestem światłem, ja jestem miłością, ja jestem życiem. Zapalam to światło dla pokoju, wolności i przebaczenia. Bóg jest moją tarczą, a prawda jest moim mieczem".

https://lichtweltverlag.at/en/2022/04/20/6-p-m-peace-freedom-flame/

Może mógłbyś to opublikować i na jakiś czas przypiąć na górze? Myślę, że jest to łatwe do zrobienia, nie zajmuje dużo czasu, a z pewnością pomogłoby, gdyby wielu to zrobiło…

Thank you!

Love,
Lily

****

Zapalając świecę codziennie o 18.00, wiedz, że Fioletowy Płomień St. Germaine jest osadzony w naszych dłoniach i opuszkach palców, w naszym trzecim oku, w naszej koronie. Poprzez Lindę Dillon, kanał dla Rady Miłości, St. Germaine mówi:

Sprowadzenie energii Świętego Płomienia do naszych smutków i lęków, wątpliwości, czegokolwiek, co nie pochodzi z miłości, rozpuszcza nasze podstawowe problemy i zakorzenione przekonania - iluzję.

Fioletowy Płomień jest inspiracją, transmutacją, transformacją, transsubstancjacją, przebaczeniem sobie, innym, sytuacjom, ogniem wewnętrznym dla spalenia całej karmy, przeszłej, teraźniejszej i przyszłej.

To pasja, wolność, uzdrawianie i tworzenie.
The Violet Flame is the essence of the unknowable
at that point of Conjunction and Love Creation
with the Mother, and a way for us to know

the Love of the Father, as well.

St. Germaine (1)

Loving masculine and feminine energies within we create gender equality on Earth. As within so without. . . deep forgiveness, love, gratitude, reverence for everything we experienced in childhood and life, family and friends, letting go all insidious resentment, helps create peace, freedom on Earth.

We are One.

****

Footnotes

(1) “St. Germaine Asks, ‘What Is Love Really?’” channeled by Linda Dillon for the Council of Love, January 17, 2014, http://counciloflove.com/2014/01/st-germaine-asks-what-is-love-really/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz