poniedziałek, 9 maja 2022

Judith Kusel - Wyrok

 Judith Kusel - Wyrok

9 maja 2022 r. przez Sitara

http://www.judithkusel.com

Nie do mnie należy osądzanie kogokolwiek lub czegokolwiek.

Moim zadaniem jest utrzymywanie mojej własnej ścieżki duszy w czystości i jasności.

Pielęgnować moje wewnętrzne połączenie z Boskością 

i objąć Królestwo Boskości we mnie, 

ciągle się pogłębiając,

 wzrastając w intymności i w nieustającej miłości.

Królestwo Niebieskie jest wewnątrz.

W ciągu ostatnich kilku tygodni doświadczyłam cudów,

 wielowymiarowości, głębokiej Jedności i Jedności ze Wszystkim, 

Co Jest, i powtórzyło się to w sposób wykładniczy, 

co głęboko dotyka moich strun serca i duszy.

Osądzanie sieje separację.

Bezwarunkowa miłość jednoczy w Jedność.

Kiedy wszechmoc i wszechobecność jest odczuwana i znana, 

ziemskie sprawy, ziemskie troski odchodzą.

W Większej Wszechmocnej Całości wszystko jest całe i kompletne.

Istnieje tylko Boskie Światło, 

Boska Miłość i Boska Wszechmocna Mądrość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz