piątek, 14 maja 2021

Święta geometria

 

 https://tinyurl.com/tkrffz6x

 

Wczoraj śniło mi się, że ta piękna, 

bardzo złożona forma świętej geometrii napływała od słońca.

Mój umysł opisał ją jako bardziej złożoną Merkabah. 

Była ona jednocześnie złota i opalizująca tęczą. 

Zależało to od tego jak się obracała, jaki kolor się pojawiał. 

Patrzyłem jak wychodzi ze słońca i zstępuje do ludzkiego ciała.

Ukazało mi się, że ciało otoczone jest piękną głęboką szmaragdową zielenią.

"Szmaragdowa zieleń jest bardzo duchowym kolorem zieleni, 

ponieważ jest to biel i zieleń razem. 

Reprezentuje on dobrobyt, 

duchowy wzrost i czystość.

Ten jasny kolor zieleni zaprasza Cię, 

abyś pozwolił rzeczom rozwijać się i przestał opierać się darom, 

które Duch chce wnieść w Twoje życie. 

Chodzi tu o poddanie się i zaufanie, 

że wszystko dzieje się z jakiegoś powodu.

Szmaragdowa zieleń jest o miłości 

i wspieraniu miłości i połączenia z innymi, 

naturą, światem i wszechświatem.

Jeśli widzisz, 

że w Twoim życiu pojawia się szmaragdowa zieleń, 

jest to zazwyczaj znak, 

że wszystko dzieje się dokładnie tak, jak powinno, 

i że należy nauczyć się przyjmować dary, 

które zmierzają w Twoją stronę

." https://crystalclearintuition.com/spiritual-meaning-of-green/

Ten kształt wszedł do ciała i wiedziałam, 

że przecina jak brzeszczot piłę przez gęstość i oddzielenie. 

Pokazano mi go zstępującego na wszystkich, 

którzy przyjęli pomoc. 

Obudziłem się z tego snu czując się naprawdę spokojny

 i pełen nadziei. 

 

 Może być obrazem

 

Te przychodzące energie są trochę brutalne, 

przyniosło to pocieszenie, aby zobaczyć

 i zrozumieć pomoc, którą otrzymujemy.

Rano wskoczyłem na Facebooka 

i byłem zszokowany, aby zobaczyć jedną ze stron, 

które śledzę zgłaszając krąg zbożowy. 

Jak wpatrywałem się w niego, 

byłem pokryty gęsią skórką i dreszczami. 

Jest to płaska wersja wielowymiarowego kształtu, 

który widziałem, jak wychodzi ze słońca 

i wchodzi w ciała ludzi!

Załączam tutaj zdjęcie, abyś mógł je zobaczyć. 

Jeśli to rezonuje, medytuj z tym i zaproś świętą geometrię, 

która przecina gęstość i rozłączenie.

 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz