niedziela, 2 maja 2021

Oni i my

 

 Może być zdjęciem przedstawiającym 2 osoby i na świeżym powietrzu

Oni: Nie będziesz mógł uczestniczyć w koncercie ani meczu piłkarskim.
Ja: nie obchodzi mnie to
Oni: nie możesz iść do dużego centrum handlowego
Ja: przeżyję
Oni: nie można pić w pubie
Ja: już nie piję
Oni: Nie można wejść do klubów nocnych.
Ja: Nie wychodzę w nocy
Oni: powiemy Twojemu pracodawcy
Ja: nie mam
Oni: Wyciągniemy to z twojej pensji.
Ja: nie mam wynagrodzenia
Oni: nie możesz iść do pracy
Ja: Nie mam i nie chcę Twojej pracy
Oni: nie możesz być w mieście
Ja: wolę żyć w naturze.
Oni: nie możesz iść do McDonald 's lub Burger King
Ja: i tak tego nie robiłam od lat
Oni: nie można jeść w restauracjach
Ja: Zamówię jedzenie na wynos
Oni: nie można kupić w dużych sklepach spożywczych
Ja: uprawiam własne jedzenie
 i kupuję je od lokalnych rolników
Oni: nie możesz być częścią społeczeństwa
Ja: nie próbuję
Oni: Twoje dzieci nie mogą przyjść do szkoły.
Ja: Uczę się w domu
Oni: Będziesz zdany na siebie
Ja: Jestem otoczony moją rodziną i plemieniem i wszystkimi ludźmi,
 którzy dochodzą do tego samego wniosku na całym świecie.
Oni: nie możesz sam wybrać
Ja: właśnie to zrobiłam
Oni: Czym możemy Cię skusić?
Ja: z niczym
 
***
Kiedy nie mają nic, czego chcesz, nie mają mocy.
I wtedy władza przychodzi do ludzi.
Tariq EQ Amawi.-
· ·

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz