niedziela, 10 stycznia 2021

Rozmowy dalsze ...

 

 Obraz może zawierać: tekst „"THREE KINGS" "SIRIUS" (Star in the East) BIRTH OF "GOD'S SUN" AT WINTER SOLSTICE”

 

Ja:  całe życie oglądaliśmy filmy o paranoikach chcących zniszczyć świat,

choćby zabawny Fantomas, ale nikt nie wierzył w nie myśląc o zabawie,

a teraz się okazuje to prawdą...

 

Marta: A przecież autorzy tego filmu, jak również ten chłopak, 

który go zamieścił i przetłumaczył, wmawiają nam, 

że to jakieś złe siły się na nas zawzięły i nam tego wirusa zesłały. 

Żeby nam zaszkodzić, żeby doprowadzić do depopulacji, zniszczyć ludzkość. 

A tymczasem ten wirus jest dobrodziejstwem, 

bo poruszył zastałe, zgniłe warstwy ludzkiej świadomości. 

Kiedy mam do czynienia z tego typu materiałami, 

które budzą strach i nieufność do czegoś, wiem, 

że to właśnie pochodzi od złych sił, jeśli w ogóle o czymś takim można mówić. 

Biorą się raczej - jak mówi Adamus - "z podszeptów ego". 

Brzydzę się takimi teoriami. I bardzo Cię proszę, 

żebyś mi takich obrzydliwości nie przysyłał. 

Od dawna Cię zresztą proszę, a Ty mi i tak ciągle przysyłasz. 

Dlaczego?

 

 Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 

Ja: Bo ja najpierw dowiaduje się wszystkiego i dopiero wyciągam wnioski, 

bo dla mojej małżonki jest tylko plus lub minus, i nie uznaje usprawiedliwień...

 

Marta: Dowiedziałeś się już dawno na temat teorii spiskowych?

 I co? Jeszcze nie wyciągnąłeś wniosków? 

 

Ja: Że się na ogół sprawdzają?


Myślę może naiwnie, ale wierzę w człowieka 

i rozumiem co kim powoduje, 

z kryminałów lubiłem klasykę, która do końca poznawała motywy, 

ale nie osądzała tylko po podejrzeniach, a jestem realistą 

i wiem kto prowadzi wojny, a kto jest uch ofiarą...

Kto wymyślił Pandemię i kto na niej korzysta...

Marta: Wątpię.

Ja: wojna jest teorią najpierw spiskową, a potem staje się praktyką,

 tak samo inne sposoby depopulacji w celach zysku lub zarobku, 

niby to nie to samo, ale skutek ten sam w praktyce już okropny...

 Obraz może zawierać: tekst „...Co miało odejść odeszło wczoraj. Comaprzyjść,przyjdziejutre przyjść, przyjdzie ma Najważniejsze jest Twoje Dzisiaj... aut. Beata Pytel nikita”

 

Marta: I o czym Ty mówisz? Na jakim to jest poziomie?

 Po co czytasz Shoudy? Po co? 

„Jako Mistrz patrzycie na energię całości przekazu, 

na dynamikę energii całości. Planeta chciała się zmienić.”

Zmiana, którą dostrzegłem, to zmiana istotna, 

gdyż patrzyłem z mojej wyższej perspektywy, 

nie wikłając się w teorie spiskowe, w różne inne bzdury, fakty i całą resztę.

 Zresztą „fakty” nie są tak naprawdę faktami. 

Z mojej perspektywy istotną zmianą, która zachodzi obecnie na planecie, 

jest ogromny, skokowy wzrost świadomości.”


Obraz może zawierać: 1 osoba

 

Ja: Pamiętam też i Twoje rozczarowania teoriami Adamusa  

i własnymi zderzeniami z bolesną rzeczywistością...

Po co czytam? Bo daje nadzieję, a nie straszy, 

a inne pomagają zrozumieć co się dzieje i kroi..

 

Marta: Moje rozczarowania dotyczyły bardziej mnie samej, aniżeli teorii Adamusa. 

Pomagają Ci zrozumieć co się dzieje? Takie filmiki jak ten z tą babą? 

 

Ja: Dla mnie liczy się teoria w praktyce, a 'Baba' inteligentnie precyzuje podejrzenia 

co jedni ludzie potrafią i planują innym jak w komorach gazowych Auschwitz.

 

Marta: Wstyd. 

 

 Badanie egregora w subtelnym świecie istot żywych

 

Ja: Przecież wszyscy mówią, że musi bagno wypłynąć,

aby zostało ujawnione, to nie oznacza, że masz się kąpać w nim z lubością 

 

Marta: Właśnie. A Ty najwyraźniej kąpiesz się z lubością. I to jaką!

 

Ja: Ale jak innym otworzyć oczy? czytać przed snem Adamusa, 

aby się naśmiewali, że to nie prawda?

kąpią się ci co zawsze chcą zemsty...

czy znasz jakąś moją agresywną ocenę?

 

Obraz może zawierać: przyroda, tekst „Solar Jaguar PB Stajesz się tym, co myślisz. Przyciągasz to, co czujesz. To, co sobie wyobrażasz, tworzysz.”

 

Marta: Skoro tak Cię obchodzą inni, to pracuj nad sobą, stań się oświecony, 

jak Tolle, i wtedy będziesz miał im naprawdę coś do powiedzenia. 

O sobie. A nie od głupiej baby. Od siebie.

 

 Ja: Poco innym oświecony Tole, słuchają go jak bajki w kościele

 

Marta: Nie, on jest dla nich wzorem.

 

Ja: z matematyki wiem, że wzór trzeba zrozumieć zanim naśladować...

 

Marta: Inaczej mówiąc, trzeba zrozumieć siebie, a raczej Siebie.

 O tym właśnie mówię. 

 Obraz może zawierać: 1 osoba, tekst „"Świat zostanie zniszczony nie przez tych, którzy czynią zło, ale przez tych, którzy patrzą na to i nic nie robią." -Albert Einstein otwarte klatki”

 

Ja: No cóż są ludzie, którzy otrzymując rożne kwiaty wiedzy informacji 

i składają z nich bukiet zrozumienia i tacy, co je dobierają,

do wcześniej wymyślonego bukietu, 

a resztę do kosza wrzucają i zawsze to możesz zrobić....

 

Marta: Fakt. Zawsze mogę wyrzucić do kosza zanim przeczytam czy obejrzę. 

Wystarczy, że się zorientuję, z czym mam do czynienia. 

Wyrzucam i nie dyskutuję. To jest myśl. 

Po co mam zgłaszać pretensję, że znowu mi coś przysłałeś 

z obszaru starej energii, do której nie chcę się cofać. 

Kasuję i tyle. 

 Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 

Ja: No właśnie, ja osobiście co się pojawia przeglądam, pytam czy użyć itd.

bo wiem z Agni, że wszystko co do mnie przychodzi jest posłane, 

intuicyjnie dobieram zdania, słowa i info zdjęcia 

i sam też piszę to co mi posłane z góry jako 'wenę'

Dobrej nocy!

 

Marta: Najłatwiej zgonić na górę. 

741 Hz ❯ Spiritual Detox ❯ Remove Toxins & Negative Thoughts ❯ Mandala Meditation Music

Ja: To nieporozumienie, bo lata byłem ćwiczony wedle kodów czuciowiedzy

Agni Jogi, a za nim nabrano do mnie zaufania, co do zasad posłuszeństwa,

to tak jak w wojsku, dopiero po wielu próbach spadła na mnie ta niby wena 

na której były zapisane kody, a co ludzie odbierali i jak mi sami mówili 

czuli jako dreszcz potwierdzenia przy czytaniu i nie ważna była treść ani forma,

co umieszczenie ich w słowach, a to wszystko na mnie spadło 

w 2007 po 8 latach naszej znajomości i wyjazdu z W-wy

dopiero po latach medytacji to tylko Tobie mogę zdradzić, 

że widziałem te kody, a gdy o nich myślałem patrząc w Słońce 

i widziałem jak do mojego stanu medytacyjnego wchodzą we mnie 

 

 Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba

 

albo spływają jak po innych ludziach, bo każdy z nas przechodzi inną drogę, 

ja nie byłbym w stanie być na Twojej i podobnie, ale z Tobą mogę o tym mówić,

co inni uważają za fantazje, dlatego rozumiem Jeffreya jak on odbiera Adamusa,

jako jeszcze bardziej zaawansowanym sposobem i udzielania ciała jako przekaźnika.. 

dlatego słucham Adamusa i wiem, że tak jak on, jak i Kryon

są najbliżej częstotliwości Źródła.

https://tamar102a.blogspot.com/2021/01/aktywacja-podwojnych-liczb.html

 

Obraz może zawierać: tekst „72% 11:30 D20202412.pdf DZIENNIK USTAW RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ Warszawa, dnia 30 2020 Poz. 2412 ROZPORZADZENIE MINISTRA FINANSÓW, POLITYK REGIONALNEJ" 2020r. sprawie obewiązkowego bezpieczenia odpowiedzialnościc grudnia podmiotu przeprowadzającego zawodach lekarza lekarza dentysty 2020r, bowiązkowego ubezpieczeniem powstałych ymaganych prawem uzyskania medycznego wbrew medycznego, którym kicruje osoba niespełniająca wymagań bioetycz- rozruchów zamieszek umownych, zanicchania mozliwości działania związkuz przeprowadzanym ubezpieczo- wysokości nansów, 1.z zastrzczeniem dzialem administracji rządowej stawy2o losrone instytucje finansowe, 2020 podstawie dzialania”

 

1 komentarz:

  1. Uwielbiam tego bloga - on przemawia z poziomu Spokoju, Intuicji, Rozpoznania. Jestem teraz bardziej za "Ja" :). Gdyby nikt nie wchodził do króliczej nory, te dzieci nadal by tam były.I wciąż wraca pytanie, DLACZEGO Adamus namawiał do głosowania na Obamę? Są też inne.....

    OdpowiedzUsuń