piątek, 15 stycznia 2021

Ekscytujące wiadomości



Ja jestem światłem

Światło jest we mnie.

Światło porusza się po mnie

Światło mnie otacza

Światło mnie chroni.

Ja jestem światłem

 

       

 Ekscytujące wiadomości                                      o Twojej najbliższej przyszłości.

Pierwszą rzeczą, którą chcemy się zająć w odniesieniu do waszej przyszłości, 
jest zbiorowa energia waszego świata. 
 
Wasza zbiorowa energia była głównie negatywna. 
Z tego powodu ci, 
którzy są w harmonii z tym przepływem energii, 
są na ogół tymi, którzy mają najwięcej szczęścia. 
 
Jeśli jesteś istotą negatywną w negatywnej rzeczywistości, płyniesz z prądem. 
Z tego powodu wszystko układa się dobrze. 
 
Jeśli jednak jesteś istotą pozytywną istniejącą w negatywnej rzeczywistości, 
prawdopodobnie doświadczysz dużego oporu, fikcji, frustracji 
i ogólnego pecha, ponieważ idziesz pod prąd swojej rzeczywistości. 
 
Dlatego często wielu z was zadaje sobie pytanie, 
dlaczego złe rzeczy przytrafiają się dobrym ludziom? ”

Ekscytującą wiadomością na temat Twojej najbliższej przyszłości jest to,
 że sytuacja się odwróci - Twój świat stanie się
w przeważającej mierze pozytywny od roku 2017 do 2020 lub około tego roku. 
 
Oznacza to, 
że jeśli jesteś istotą o pozytywnej orientacji
 (i jeśli czytasz najprawdopodobniej tak jest), 
zbiorowa energia zacznie cię wspierać coraz bardziej,
 gdy dostosuje się i dostroi do twojej częstotliwości.  
 
Oznacza to, że dobrzy ludzie na twoim świecie 
wkrótce doświadczą wzrostu szczęścia! 

Ci, którzy są z natury negatywni, 
zaczną doświadczać narastających tarć i frustracji, 
ponieważ zbiorowa energia już ich nie wspiera.

 W Plejadach jest takie powiedzenie, 
którym chcemy się z wami podzielić - ten, 
kto płynie z prądem, 
jest zawsze najszczęśliwszym człowiekiem ze wszystkich stron. 

Pamiętaj to.

Plejadiańskie proroctwo 2020

Artysta: nieznany

 Obraz może zawierać: tekst „The devil whispered in my ear, "you're not strong enough to withstand the storm." Today I whispered in the devils ear, Today "I am the storm."”

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz