czwartek, 7 stycznia 2021

Rozmowy ciąg dalszy

eraoflight blast

 

 https://www.bitchute.com/video/IojKku6X82SB/?fbclid=IwAR3RBKE-LipzxQXwGgW18LtJiDJnRynNHRTdOe6BZfRj6oP7jZWYXRNo2Yo

Marta: "Wiecie, to interesujące – nakreślę ogólną sytuację 

i mówię to z pełnym współczuciem dla świata 

i wszechświata – ale COVID miał się zdarzyć. 

Poziom ludzkiej świadomości na planecie wzrósł na tyle, że ludzie zapragnęli zmiany. 

Zmiana może nastąpić na wiele, wiele, wiele różnych sposobów i nie twierdzę, 

że COVID był najlepszym z nich, ale zmianę mogą sprowadzić 

takie rzeczy jak wirus rozprzestrzeniający się na planecie.

108. Istoty w kapsułach
 

… Mnóstwo ludzi zachorowało, ale wirus dokonał przede wszystkim 

zmiany świadomości na planecie… dzięki niemu na planecie zaszły duże zmiany. 

Czy jest lepszy sposób na ich spowodowanie?

 Pewnie tak, może nie musi to być wirus, choroba czy wojna.

 Pewnie tak, ale prawdę mówiąc nie wiem, 

czy świadomość na tej planecie mogła tego dokonać w inny sposób. 

Powiem więcej, to było genialne…

” (Shoud 3, Seria Merlin Ja Jestem, 6 grudnia 2020 r.)

Albo ta kobita, albo Adamus. Co wybierasz?

 

Obraz może zawierać: tekst „o 2020 2021”


Ja: Dobre porównanie, oczywiście dla nas nadzieja na wzniesienie - Adamusa, 

za sprawą obudzenia, a ona tylko ostrzega o zamiarach elity i nie jest 'oświecona?.

 

Marta: Jego w ogóle nie obchodzą elity. Dla niego te elity są śmieszne i tyle. Śmieci.

 

Ja: to nie śmieszne, bo są chciwi i okrutni, aby tylko przedłużyć ćpanie tak jak i życie..

 

Marta: Śmieszne, bo nadające sobie znaczenia, 

podczas gdy tak naprawdę nic nie znaczą. Są niczym.

 

Ja: Z Adamusa strony stamtąd pewnie tak, 

ale co innego jak my, co w tym siedzimy po uszy...  


 Obraz może zawierać: tekst „Fizycy kwantowi odkryli, że świadomość doprowadza do załamania się funkcji falowej. Oznacza to, że doświadczasz tego, czego spodziewasz się doświadczyć. Spodziewaj się zatem samych powodów do szczęścia radości.”

 

Marta: To co? Mamy z tego powodu dać się wciągnąć tym ignorantom jeszcze głębiej?

Mamy się zacząć bać? Bo o to im chodzi. 

"Na szczęście większość z was nie dała się schwytać w tę spiskową pułapkę, 

ale niektórzy tak z reguły teorie spiskowe są przeciwskuteczne. 

Zacierają waszą zdolność rozpoznania tego, o co tak naprawdę chodzi. 

Wchodzicie w nie głęboko, ale to królicze nory. To ślepe zaułki. 

Ludzie tworzą te teorie z własnych lęków i podszeptów ego,

 i nawet ludzie o dobrych intencjach oraz logicznie myślący dają się na nie złapać, 

podczas gdy one nie mają żadnego sensu."

 

Ja: skąd, musimy to znosić dzielnie i świadomie i bez strachu,

 dlatego inni nazywają mnie lekceważącym ich problemy...

Marta: Tego filmu nie byłam w stanie oglądać. Zrobiło mi się niedobrze. 

Ale najbardziej przeraziły mnie komentarze pod nim.

 Jak łatwo można ludziom namieszać w głowie! 

Mój Boże! Aż mi się wierzyć nie chce!

Ja: No cóż uczę się być obserwatorem bez komentarzy i ocen.

 Obraz może zawierać: 1 osoba, tekst „KAPITAŁ USZY PRAWDZIWĄ WALUTĄ TEGO ŚWIATA NIE SĄ TWOJE PIENIĄDZE TYLKO TWOJA ENERGIA”

 

Marta: „Wiele teorii spiskowych pojawia się ostatnio w przestrzeni publicznej.

 Chcę, żebyście się na nich nie skupiali. Wznieście się ponad nie. 

Spójrzcie na energie tego, co się dzieje, nie na spiski, 

nie na codzienne tematy, które oglądacie w wiadomościach. 

To, co się dzieje, nie ma z nimi nic wspólnego. 

Nawet wiadomości, powiedziałbym, są rodzajem spisku,

 bo tak naprawdę nie ukazują całościowego obrazu sytuacji. 

A ten całościowy obraz sytuacji ukazuje pragnienie zmiany; 

COVID przychodzi; następuje zmiana. …

Dlatego też przestańmy patrzeć na COVID jako na coś złego."

 

 Obraz może zawierać: tekst „Szczepionka to dar od Boga. Im szybciej się zaszczepisz tym szybciej się z nim spotkasz.”

 

 Ja: Wiara w to, że firmy farmaceutyczne walczą z chorobami, 

jest taka sama jak wiara w to, że fabryki broni walczą o pokój 🙂

 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz