środa, 13 stycznia 2021

„Gdzie to jest?”

 


Asara Telos Channel info@asara-adams.com

Masz wizję, a teraz możesz się zastanawiać  „Gdzie to jest?” 
Dowiedz się, jak urzeczywistnić swoją wizję:
Odpowiedź udzielona przez The Pleiadian-Sirian-Arcturian Council of Light:

„Jesteśmy tutaj teraz.

Kochamy Cię.

Jesteśmy tobą, z twojej przyszłości, 
aby pomóc ci na twojej drodze.

Wkroczyłeś w Nowy Rok ze wspaniałymi, wypełnionymi światłem Wizjami dla siebie i świata.

W każdym z was jest wrodzona wiedza, 
która przekształca waszą rzeczywistość w doświadczenie Radości, 
Miłości, Pokoju, Obfitości, Zdrowia, Dobrobytu i Jedności ze Źródłem.

W tej chwili możesz odczuwać energie silnego kontrastu z twoją wizją ...

Świat zmienia się w znaczący sposób 
i istnieje wiele niższych wymiarów struktur rozpadających się, 
aby zrobić miejsce dla wyższych wymiarów, 
aby weszły do ​​twojego świata.

Wiedz, że to wszystko jest częścią procesu.

Kiedy przybyliście na ten świat, wiedzieliście, 
że będziecie świadkami i na swój własny, unikalny sposób, 
będziecie częścią tej transformacji waszej planety.

Utrzymanie wizji swojego życia i Boskiej Nowej Ziemi jest obecnie kluczowe. 

Ale to dopiero pierwszy krok.

Do układanki jest jeszcze kilka elementów.

Podczas naszej nadchodzącej transmisji galaktycznej poinformujemy Cię, jak możesz:
  • Uzyskaj więcej informacji na temat swojej wizji
  • Otrzymuj wskazówki dotyczące kolejnych kroków od swojej Galaktycznej Rodziny Światła, Wzniesionych Mistrzów i Aniołów
  • Uzyskaj pomoc z wyższych królestw światła, aby wszystkie elementy ułożyły się na swoim miejscu
  • Doświadcz potężnej Aktywacji Światła, aby zobaczyć, usłyszeć, dostrzec i zrozumieć informacje z Wyższych Sfer Światła
  • Ustanów silniejsze połączenie z Wyższymi Wymiarami, Źródłem i swoją obecnością JESTEM, aby cię poprowadzić
  • Użyj pytań i odpowiedzi z Plejadiańsko-Syryjsko-Arkturiańską Radą Światła
  • Dekret miesiąca, aby zamienić twoją wizję w rzeczywistość (słowo mówione jest potężne ...)
  • i więcej...
Jeśli twoje serce mówi tak! do tego wszystkiego, a następnie dołącz do nas podczas nadchodzącej transmisji. (Szczegóły poniżej.)

Trzymamy z wami wizję Nowej Ziemi i z naszego  punktu widzenia jest ona wspaniała. 

Jesteśmy z Tobą na każdym kroku.

Jesteś kochany ponad miarę.

Jesteśmy z tobą ... zawsze. 

Kochamy Cię.

Jesteśmy Tobą. Namaste ”.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dziękuję, Plejadiańsko-Syryjsko-Arkturiańska Rada Światła


przekaz z poczty..
 
 
 
Cały czas mam dziwne sny wyciągające energię z ciała,
Do tego stopnia, że gdy się budzę jestem jej pozbawiony,
Tak jakbym był wprasowany w pościel jej ciężką energią.

Po obudzeniu muszę obudzić ciało z letargu ćwiczeniami,
Łapię rękami czubki nóg palców i bujam się na strony ...
To mi przywraca zaległe krążenie głównie w kręgosłupie .

Czuję się jak pośrodku dwóch stanów istnień przeciągany na strony,
Nie wiem co to oznacza i czy mam z tym w jakikolwiek sposób walczyć?
Ograniczam siebie do roli obserwatora od środka sobie przyglądając...

Ciekaw jestem czy to oznacza rozklejanie sklejonych wcześniej rzeczywistości,
Czy zwyczajne przeciąganie liny na dwie strony czegoś co też nie rozumiem.
Jeden ze snów dawał mi do zrozumienia, że jestem jednym z symbiontów duszy.

Znów wyobraziłem sobie duszą jako potężne drzewo,
A nas jako najpierw kwiaty, a potem zalążki owocu.
By wreszcie uwolnione już jako nowe nasiona bytu ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz