poniedziałek, 4 stycznia 2021

Dyskusja

 

Obraz może zawierać: tekst „rzysztof Kościelski ZOSTANĄ PO NAS MEMY Zostaną po nas memy, nieczynne profile, Urządzenia na zawsze odpięte od sieci, Na nośnikach JPEG-ach pochowane chwile, Dryfujące w necie omnibajty śmieci, Cmentarzyska blogów po zabawie w bogów, Porośnięte hejtem zapomniane lajki, Złogi błogich wrogich mogił monologów, Chichot tysiącleci wirtualnej walki, Setki trupów w znajomych, jeszcze zobaczycie, Dokonania życia zmieszczone na płycie; A gdy dyski już dla nas przestaną się kręcić, Gdy palcem po ekranie przesuniemy życie, Nie wszystek znikniemy na serwerach śmierci: Zostaną po nas memy w cyfrowej pamięci.”

 

 Ja: Tak to też bywa, gdy ktoś zamiast w głąb siebie zaglądać,

Ogląda memy itp TVP. info, jako wiadomości na ekranie

 

A ja czytając przekazy dociekam tego,

 Co pozwala mi się w sobie zagłębiać...

 

Marta: W siebie zagłębiać to ja się mogę bez przekazów. 

Najlepiej do tego inspiruje mnie samo życie. 

Nie potrzebuję tracić czasu na cudze wy-dumki. a inni ?

 

Ja: Widzę to jako pusty pociąg co za jakiś czas ma ruszyć z peronu, 

A my tylko chcemy innych jego odjazdem zainteresować 

Za to oni nie chcą oderwać oczu od smart-fonów! 


Marta: 'Każdy idzie swoją drogą. 

Mają wybór, a czasu na to całą wieczność. 

Ale poza tym, to ja miałam na myśli wszystkich, 

kiedy czekałam na ów moment kwantowego przebudzenia. 

 

I nie doczekałam się nie tylko dla siebie, ale i dla innych. 

Indywidualnie innym możemy pomóc natomiast tylko wtedy, 

kiedy będziemy dla nich żywym, urzeczywistnionym przykładem.

 

Inaczej to będziemy tylko podrzucać im cudze teksty i cytować cudze mądrości.

A to oni mogą sobie znaleźć sami. My im do tego nie jesteśmy potrzebni. 

 

Oni potrzebują wzorca, kogoś takiego, jak Tolle. 

Choć akurat Tolle nie szedł duchową drogą, 

a oświecenie mu się przydarzyło nagle w środku nocy, 

kiedy zadał sobie pewne pytanie. 

 

Jego umysł stanął wówczas jak wryty i wtedy jego Wyższe Ja 

mogło się wcisnąć i pozostać na stałe. 

Tak więc Tolle jest przykładem nietypowym. 

O tyle przydatnym, że inni mogą sobie powiedzieć: 

skoro jemu się przydarzyło, to i mnie może. '


Ja: A więc znów dochodzimy do wspólnego konsensusu,

Do którego namawia nas zresztą większość przekazów z góry

Stań się własnym obserwatorem i zaakceptuj boski plan...

 

Obraz może zawierać: ludzie siedzą



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz