czwartek, 27 sierpnia 2020

Sen Boga

 


Sen  Boga 
Sierpień 2020


Dream Of God - Plejadiański Kolektyw. 
AYA


I


Jesteśmy snem Boga, w
Bogu jako żywej esencji.

Wszechświaty trzymają się nicości na
malowanym niebie jednego świętego umysłu.

Esencja Miłości zawsze istniała
i będzie nieskończoność.

II


Jesteśmy tym snem z indywidualną świadomością w szczególny sposób
.

Aspekt, który porusza się, żyje i ma byt, taki, który powstał w
jednej świadomości, która jest całym stworzeniem.

Planety i gwiazdy są zamieszkane przez oddech Boga,
Bezimiennego , którego nazywamy.

III


Podróżujemy dalej, planeta na planetę i wierzymy,
że niesiemy odpowiedzi dla innych.

Nosimy prawdę, gdy się budzimy i wiemy, że
Bóg jest wszystkim, co istnieje.

Jesteśmy marzycielami w umyśle Boga.
Bóg śni nam się w nieskończoności, która obejmuje wszystko, co wiemy.
Budzimy się, aby wiedzieć, że Bóg jest taki jaki ja.


Mordercą jest dla tych, 
którzy planują zniszczyć wasze święte mieszkanie w dowolnej części planety, 
dla tych, którzy robią złe plany zniszczenia płodu lub noworodka dla wygody!

Do tych, którzy nazywają ciemność „światłem” i światłem, „ciemnością”, uważajcie!

IV


Planeta stoi w obliczu biblijnej zagłady bez przywódców, 
którzy są prawdziwymi ludźmi, a nie czarownicami, klonami i kłamcami!

Zabiorą ci pieniądze i dobre samopoczucie, 
ochronę domów i mienia i powiedzą, że ci pomagają!


V


Ukochani! To nie jest nawet polityczne. 
To są czasy ostateczne! ALE Bez względu na to, co się stanie, 
jesteś bezpieczny i święta dusza! 
Ale masz wybór, aby wyprowadzić cichą większość
 i zadeklarować swoje prawa,

VI


I żyj bezpiecznie ze swoimi dziećmi i rodzinami z POTUSEM jako swoim przywódcą. 
Podchodzimy do tego z duchowego punktu widzenia. 
On jest ze Światła! Inne kraje staną przed takim samym wyborem rozwoju lub upadku, 
jeśli nie zrozumieją, „MY LUDZIE” to także ich życie dusz!

VII


Obudźcie się ukochani i zajmijcie się tym, zanim stracicie swoje prawa!

Przypomnę ci coś, o czym mogłeś zapomnieć! 
Gdy przybyliście do tej gęstości, nie było to wcale takie,
 do jakiego byliście przyzwyczajeni!


VIII


Przybyłeś z wielkiej gęstości miłości i pokoju. 
Aby tu przetrwać, 
pamięć przeszłych żyć została utracona w warstwach świadomości, 
aby została zapamiętana po przebudzeniu.

Fałszywe ja, czyli tożsamość, którą wybrałeś, weszła do matrycy,

IX


Od tego momentu dostosowałeś się i zostałeś poddany praniu mózgu. 
Nawet fałszywa tożsamość zaczęła uczyć się mechanizmów obronnych, 
aby przetrwać.

Wiedziałeś, że jest ich więcej, ale wciągnąłeś 
i próbowałeś zostać zaakceptowany
 i straciłeś części siebie po drodze, aby przetrwać.

X


TERAZ jest czas, aby być odważnym, silnym i wolnym!

Przynieś prawdziwe ja do przodu! 
Odrzućcie wątpliwości i niedowierzanie! 
Wiedz, że jesteś wielowymiarową istotą świętego światła!

To jest Twoja chwila! Dlatego tu jesteś!

XI


Zostań Światłem TERAZ i ocal swoją ziemię, 
zanim ciemność zagra więcej sztuczek!

Uważaj na obietnice składane przez klony i czarownice. 
Szukają tylko mocy, by zniszczyć!

Pamiętaj, kim jesteś i zróbmy to!

EN EEKE MAI EA!
Kocham Cię tak!

AYA


Zapal swoje Światło
Aya
Jesteśmy kolektywem Plejadian!


coś lata ....INDIE.     12:56 PM · 25 sie 2020
https://twitter.com/i/status/1298212637919137796
 
 

 
Wstałem wczoraj tak jak gdyby nic się nie działo,
Ale zauważyłem w polu widzenia obraz ciśnienia.
 
Charakterystyczny dla mnie jako teraz niby nadciśnieniowca,
Śnieżne smugi drgające w obrazie postrzegania od lewego oka.
 
Radzę sobie z tym by nie znaleźć się na neurologi głębokim oddychaniem,
Pies namówił mnie na wyjście do ogródka, gdzie położyłem się pod drzewem.
 
Jak zwykle patrząc otwartymi oczami prosto w słońce i pomyslałem,
O aktualnej fali uderzeniowej i jej spektrum w kolorach tak jak tęczy ...

Patrząc cały czas zasłoniłem szczelnie rękami i wtedy je zobaczyłem,
Jako kulę w środku czerwoną w środku bardziej niż ten kolor czcionki.

Gdy powoli puszczałem więcej światła za sprawą poluźnienia palców,
Zaczęły się zmieniać kolory intensywniej w coraz jaśniejsze do żółci.

Tak jak cała rozpiętość tęczy za sprawą refrakcji od palców,
Tylko tak możemy w sposób naturalny zobaczyć niewidzialne!
 
Po czerwonym wpadającym w bordo, fioletowy płomień,
Potem zieleń przechodząca stopniowo w odcień zółci ...

Stopniowo zasłaniając można było to powtarzać wielokrotnie,
Pamiętam taką samą intensywność w 1993 roku i 2006 roku.

W pierwszym przypadku przeżyłem pierwszy zawał,
A w drugim czyli w 2006 roku zacząłem pisanie ....

Tak sobie teraz pomyślałem, że gdy zasypiamy mamy sen Boga,
Z Nim razem we wspólnym Jego śnie, a na jawie śnimy już sami.


ARETH -The future of the EARTH

Zawsze tak było i jest, że nic bez nas nie istnieje sobie samo na zewnątrz nas,
A wszystko tak, jak projektor i jego obraz są ze wszystkim razem połączone...
 
Nie ma nieciągłości w niczym co tu stworzone ....
Podobnie obiekt bez obserwatora i Bóg bez nas.

 My istniejemy w śnie Boga, a On śniąc o nas,
Marzy o nas jak najlepiej, gdyby nie wolna wola.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz