środa, 26 sierpnia 2020

Co teraz?

 Image

Codzienne cytaty z 24 sierpnia 2020 r. | Abraham-Hicks
8/24/2020 11:41:00 - Abraham-Hicks, Wiadomości, Cytaty, Duchowość


Codziennie podejmuj więcej decyzji. Bo decyzja jest wezwaniem do życia. 

Dlatego mały chaos jest dla ciebie dobry, bo często nie podejmujesz decyzji,

dopóki nie wpadniesz w kłopoty. I wtedy, w środku korka, 

podejmujesz decyzję, ale ta decyzja przywołuje siłę życiową. 

 

Czy kiedykolwiek byłeś w miejscu, w którym nie mogłeś się zdecydować

 i po prostu czułeś się jakiś kulejący? "Oh, nie wiem. Nie wiem, nie wiem. 

Nie wiem, nie wiem." I wtedy zdecydowałeś, i znów poczułeś się żywy. 

 

 

 

Chcemy, żebyś wiedział, że nigdy tego nie zrobisz. 

Więc nie podchodź do tego od, "Muszę się tym zająć", 

bo i tak nigdy tego nie zrobisz.

 A drugą rzeczą, którą chcemy, żebyś wiedział, 

jest to, że nie możesz się mylić. 

Więc, podejmij decyzję. Niech płynie.

Fragment z Larkspur, CA 8/16/98.

Nasza Miłość,
Esther
(i Abraham i Jerry)

Obraz może zawierać: 1 osoba, stoi, tekst „Pole kwantowe nie reaguje na to co chcemy, lecz na to kim jestesmy. en DR.DSPENZA DR. JOE DISPENZA”

 

A więc co teraz? Ucieszyła mnie wiadomość:

 Osiągnęliśmy poziom świadomości, 

który jest po prostu zbyt wysoki, 

żeby utrzymać się w ciele fizycznym.

 

Nasza świadomość wpompowuje w nas nową energię,

Nie patrząc na to, czy stworzy z nas ogromny balon.

 

Nasze ciała nie dają teraz rady, aby się do tego dostosować,

Więc muszą otworzyć się na wyższe wymiary nie pękając.


Nie możemy umrzeć, ani przestać istnieć a  musimy wejść w wymiary,

To proces pozbywania się napięcia i strachu, jak też ciężkiego jedzenia.


 Obraz może zawierać: 3 osoby, tekst „w momencie gdy ludzie powstaną... Gra się skończy!!! P Aja”

 

 Czy to w taki sposób urosną nam przysłowiowe skrzydła,

Miałem tego przedsmak w szpitalu podczas zabiegu na sercu.


Po zatrzymani powtórnym znalazła się moja świadomość w czerni,

Gdy nowy wzrok się dostosował zobaczyłem siebie sam jako kosmos ...


Wiedziałem, gdzie już byłem i pewnie gdzie się wybiorę,

Patrzyłem jak Einstein z góry na wagony- planety i stacje.


Teoretycznie widziałem się na nich w przeszłości i przyszłości i w teraz,

A gdy pomyślałem gdzie teraz jestem, dostałem w klatkę defibrylatorem.


Obraz może zawierać: 1 osoba

 

Więc  bądźmy otwarci. które są przed nami.

Bądźmy otwarci na te wszystkie możliwości...

 

Bądźmy otwarci na światło i miłość, która leje się na was przez cały czas.

 

 Bądźmy otwarci na zmianę naszych umysłach, ponieważ jest to jeden,

Z tych wielu sposobów na podniesienie poziomu naszej świadomości. 

 

Im mniej jesteśmy przywiązany do swoich myśli, 

Przekonań i idei, ale tylko własnych to tym lepiej.!!

 

„Jesteś magnetycznym atraktorem własnego przeznaczenia. 

Nie daj się kołysać tym, którzy idą w dół. 

Nie daj się zahipnotyzować ich strachem i zaciśnięciem,

 kierując się do niższych światów.

 Powstań i uciekaj do wyższych światów ”

 

 https://tamar102a.blogspot.com/2020/08/stany-przejsc-w-nowe-rzeczywistosci.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz