piątek, 7 sierpnia 2020

Kreacja

 

 

 
Wszechświat chciałby ci przypomnieć, że jesteś w ciągłym procesie tworzenia,

To ty sam możesz zamanifestować każdą sytuację, którą ty sam wybierzesz. 

Twoje myśli, słowa i czyny wpływają na to, w jaki sposób jest ci to przedstawiane.

 


 Dawno temu już pisałem, że jesteśmy tkaczami linii czasu,
Na wcześniej utkanej siatce krystalicznej czasoprzestrzeni.

  Poza tymi strukturami istnieje coś, 

Co nazywamy punktem zerowym, 

Czyli "Horyzontem zdarzeń".

Obwody czasu rodzą się. 

Bąbel-kują z rdzenia centralnego Słońca.

A my jak Tekla tworzymy pajęczynę.

Jutro będę w podroży i jak zwykle oddam samochód,

W ręce pod opiekę pasażerowi temu z tyłu za mną ...

Zawsze mogę na niego liczyć i zawsze go proszę,
Aby mnie ostrzegał o jakiś ewentualnych kolizjach ...

Podobnie jest z kreacją, naszego życia, gdy jemu oddamy prowadzenie,

Prawdopodobnie nie będziemy tworzyć niepotrzebnych węzłów czasu.


1 komentarz:

  1. Każdej chwili oddaję się pod opiekę Źródła Wszechrzeczy i razem z Nim kreuję nowy piękny Świat dla Nas Jego Iskier.
    Źródło mojego życia prowadź mnie, mój kraj i wszystkie Swoje Iskierki do Raju naszych Serc w których TY mieszkasz.

    OdpowiedzUsuń