niedziela, 8 grudnia 2019

Myśli - dnia

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Fakt, że wszystko co widzimy na ekranie wydobywamy z wnętrza,
Naszej wolnej woli i uczuć uwagi zawdzięczamy to co się pokazuje.

To wszystko na nim tylko do nas przemawia w odpowiedzi,
Na nasze oczekiwania sprecyzowanych w ten sposób myśli.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, tekst i na zewnątrz

Jakość myśli to potencjał wypowiedzi utwardzanych naszym uczuciem,
Tak właśnie usiłuję pisać i w takim duchu powstał ten blog o takim tytule.

Przyznaję, że dodatkowo zainspirował mnie też Sai Baba,
W momencie zastanawiania się nad tytułem mnie natchnął.

Tak jakby podsunął mi myśl o odwróceniu wcześniejszego blogu Dnia myśli:

Obraz może zawierać: 2 osoby, tekst


Zapraszam na jego podobne do moich inspiracje,
Bo ja wiem, że był i jest inspiratorem tych moich.





8.12.2019 r.
MYŚL DNIA
Jakie nasze widzenie, takie stworzenie. Czy kolor stworzenia nie zmieni się w zależności od koloru okularów, jakie nosimy? Podobnie, byli i są wielcy mistrzowie, którzy wskazują człowiekowi wyższe cele do osiągnięcia, a także ujawniają potężną moc ukrytą w jego ciele. Ludzki umysł zwykle próżnuje, zajmując się przedmiotami zewnętrznymi, krytykowaniem innych i podobnymi działaniami. Jeśli ktoś zawsze próbuje dostrzegać wady u innych, to jak osiągnie ekagratę, czyli koncentrację na jednym? Zadaj sobie pytanie: Jeśli wielu odważnych i wielkich ludzi, którzy tak jak ja, mieli fizyczne ciało, osiągnęło doskonałość, to dlaczego mój status miałaby być gorszy? Co zyskuję, szukając wad u innych? Muszę szukać wad w sobie i kontrolować umysł - podjęcie takiego mocnego postanowienia to pierwszy krok w praktyce duchowej. - "Prema Wahini", rozdz. 3.
-BABA



Wiem też osobiście, że gdy jeszcze był z nami w 3D był tu w zasadzie inspiratorem,
Wszystkich wielbicieli wokół niego i tych nawet na innych dalszych kontynentach.

Nie miało to znaczenia, podobnie jak odległość, tak i w czasie,
Mógł być w kilku miejscach na raz, podobnie jak i ojciec Pio.

Obraz może zawierać: tekst

To on wiedząc, że noszę się z myślą odwiedzenia go w Indiach,
Wystrzelił mi numer z moim pojawieniem się na jego Darszanie ..

Znajomi widząc mnie w tłumie uśmiechającego się nich z daleka,
Doszli do wniosku, że to jakiś nieprawdopodobny znak dla nich.

A, że sami byli od lat jego wielbicielami, a więc przywieźli i dary,
O których ja nic nie wiedziałem, ale czekałem jako znak od Niego.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i tekst

Tak po prostu sobie pomyślałem, aby dał mi znak czy mam jechać?
To tylko ja wiedziałem, a więc nie było to dla mnie zaskoczeniem...

Wszyscy razem opowiadaliśmy sobie ze śmiechem razem się też ciesząc,
Ale ja zrozumiałem, co mi przez to chciał powiedzieć: że byłem i jestem!

 Obraz może zawierać: tekst

A więc i to, że nie potrzebuje więcej fizycznych wielbicieli,
I to, że mam tu w Polsce więcej do zrobienia niż tam u Niego.

a więc codziennie piszę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz