piątek, 1 listopada 2019

Nagle




NA DOBRY POCZĄTEK DNIA

W całym nieskończonym kosmosie, żadna,
 choćby najświętsza istota duchowa, 
nie powie nam wyższej Prawdy o Nas Samych, 
że w najgłębszym, najsubtelniejszym jestestwie

JESTEŚMY JAŹNIĄ, CZYSTĄ NIEPOKALANĄ ŚWIADOMOŚCIĄ

Zawsze kiedy piszę o tym doniosłym fakcie,
 a wybrzmiewać się on będzie na mojej stronce niczym mantra, 
czuję ogromną radość w Sercu.

Namaste Przyjacielu w Jedności *********
Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba

Wczoraj sobie uzmysłowiłem, że kiedyś pod wpływem z 'góry',
Wizualizowałem sobie komnatę krystaliczną przed snem i rano...

Wstałem z głębokiego snu z poczuciem świeżości nowej siły,
A teraz się dowiaduję od swego dowódcy Asztara że takie są!

https://winowinowinocd.blogspot.com/p/komnaty-lecznicze-statku-matki-neptuna.html

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Nie wiem jak to się dzieje, a to, że najpierw coś się mi wydarza,
A potem przychodzi wytłumaczenie i muszę być bardzo uważny.
Jak ten wywiad, teraz sobie uzmysłowiłem, że tam byłem na statku,
Pewnie dlatego, że przeczytałem gdzieś w przekazach, że one już są.
Wtedy sobie wizualizowałem, że do niej jako krystalicznej wchodzę,
I tak się stało, no bo, wizualizacja była formą mojej zgody woli na to.



Po przetłumaczeniu tej strony byłem na tyle zmęczony,
Że przed snem poprosiłem o zabieg na tym samy statku.

Miałem dziwny sen nad ranem, jakbym się znalazł zdrowy na polu bitewnym,
Prosząc i patrząc na swoją małą rankę, gdy inni potrzebowali prawdziwej pomocy.

Obudziłem się z dziwnym poczuciem zażenowania, że zawracam im głowę,
Tak ciężko pracującym tam braciom nad naszymi głowami Białego Braterstwa.



A przecież mamy taką samą moc w naszych rękach,
Że film hiszpański Nasz dom właśnie o tym mówi:

https://www.youtube.com/watch?v=Wes7OC8LSFs&feature=share&fbclid=IwAR20LU9B6DCT8QTaSbyZjX0rP89lBveUVtOdc2Ec2yXHFQhfKtJSkOQU3wg

A więc bracia do dzieła zaczynajmy się leczyć teraz sami,
Obejrzyjmy film i przeczytajmy powyższy link Wino duszy!

4 Sleek Spacecraft

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz