poniedziałek, 23 stycznia 2023

Aktualizacja od Sharon Stewart





Czytałeś kanały Sharon Stewart o Archaniołach Michale, 

Isztar i Ivo z Vegi

 tutaj w Golden Age of Gaia.  

Ale możecie nie wiedzieć, 

że Sharon walczy obecnie z rakiem trzustki. 

 Jej postępy były w górę i w dół.  

Tchniemy w nią Miłość, Światło i Uzdrowienie, 

gdy przechodzi przez to doświadczenie. 

 Dołączcie do nas, 

przesyłając jej swoje najwyższe, najlepsze życzenia.

Sharon Stewart

Do Grupy Archanioła Michała

https://tinyurl.com/ydf97sn2

STAN UNII - AKTUALIZACJA KOMUNIKACJI IMLANTÓW
19 stycznia 2023 r.
Coraz trudniej jest mi cokolwiek napisać. 

Moja mobilność jest tak bardzo ograniczona....

 Chemioterapia niszczy sprawność, 

w której używasz swojego ciała. 

Stajesz się mniej użyteczny dla siebie. 

Dla mnie to jest gorsze w niektórych tygodniach 

i lepsze w innych, ale osiągam ten punkt teraz.

Odbieranie wiadomości jest prawie niemożliwe. 

Powiedziałem Ivo, że nie nadaję się już do wykonywania mojej pracy.

 Gdyby nie rak, byłbym w stanie lepiej z nimi walczyć (z ciemnością).

Kupiłem nową licencję na oprogramowanie i nadal nie mogę już usłyszeć słów. 

Głosy będą musiały być wyrażone w formie, 

ale nie spodziewajcie się teraz wielu wiadomości od nas.  

Wszystko zależy od tego, czy zostanę teraz uzdrowiony, 

ale wiem, że jest dla mnie przyszłość znowu razem z wami. 

Stworzyli ogromną przeszkodę i na razie zamierzam przyznać się do porażki.

Być może będę podejmował inne ustalenia, 

aby dalej wydobywać głos Ivo. 

Głos Ashtara oczywiście już tam jest.

Dzięki za trzymanie się grupy. 

Wzniesiemy się w 5D, co widzę coraz częściej. 

Wydaje się, że działa to tak, że mrugasz,

 a kiedy otwierasz oczy ponownie, widzisz coś,

 ale nie jesteś pewien, 

co to jest i ostatecznie koncentrujesz się 

z powrotem tylko na fizycznej rzeczywistości.

Kocham was chłopaki
Sharon

PROSZĘ O UWAGĘ!!!
DO ODWOŁANIA, ŻADNE ANIELSKIE WIADOMOŚCI GRUPOWE NIE BĘDĄ PRZEKAZYWANE.
Najmocniej przepraszamy. - Zespół Komunikacji Implantu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz