niedziela, 25 września 2022

Wiadomość od Blossom Goodchild, 24 września 2022 r.





Cześć wszystkim.
Nie byłem zainspirowany do nadawania w tym tygodniu. 

Dałem radę, ale nie byłem w odpowiednim nastroju.
Jednak każda "chmura" ma srebrne podszewki. 

Załadowałem piękną 45min medytację z White Cloud.

 (Wzięta z zestawu mp3 Długich Medytacji, 

dostępnych na mojej stronie)
I Trust you will enjoy.
https://youtu.be/SvXWagsRhr0

Mogę nie być zainspirowany w tym tygodniu, ale oto coś, co to zrobi!

Xavier, dżentelmen,

 który zebrał wszystkie CHANNELLING TOPICS OF INTEREST i inne dokumenty 

(patrz poniżej) ... stworzył niedawno trzy oszałamiająco inspirujące dzieła,

 które chciałby wam zaoferować za darmo. (Darowizny nigdy nie są bardzo doceniane!)

Definiowanie miłości i miłości do siebie... to właśnie to. 31 stron wszystkiego, 

co zebrałem od 2001 roku szukając odpowiedzi na pytanie czym jest MIŁOŚĆ.

Xavier's Lexicon Of Woo Woo Terminology

 jest nowszym przedsięwzięciem na ścieżce duchowej, 

powstałym z mojego pragnienia poznania i zrozumienia spraw duchowych. 

Kopiowanie i wklejanie informacji przez ostatnie 13 lat było środkiem 

do osiągnięcia tych celów; 78 stron.

Duchowe Oświecenie. cytaty, artykuły, fragmenty.

Kontakt eggszavieyah@gmail.com
DOBRA ROBOTA XAVIER I WIELKA WDZIĘCZNOŚĆ.

DONACJE są zawsze pięknym Błogosławieństwem. Wielkie dzięki!
http://PayPal.Me/RainbowLight444

TEMATY KANAŁOWE, KTÓRE CIĘ INTERESUJĄ,

 można znaleźć w menu FEDERACJA ŚWIATŁA.
NOWY DOKUMENT pełen informacji o MANTRZE jest już dostępny. 

Wraz z dokumentami VISUALISING i TIPS TO RAISE YOUR VIBRATION, 

oferowanymi wam przez tego samego pana, 

który stworzył LISTĘ TEMATÓW Wielkie dzięki, Xavier!
eggszavieyah@gmail.com

JESTEM ŚWIATŁEM. JESTEM MIŁOŚCIĄ. 

JESTEM PRAWDĄ. JESTEM.
We Wdzięczności. 

W kochającej służbie. JESTEM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz