poniedziałek, 26 września 2022

Boska Matka: To jest osobiste

Jennifer Crokaert ~ Boska Matka: To jest osobiste



https://tinyurl.com/2p8f4v4h

Moje ukochane Dzieci, rozważcie to: na waszej planecie szaleje burza.

Jest wielu ludzi, którzy mówią, że wiedzą to czy tamto, że znają prawdę. 

W najlepszym razie mają częściowy wgląd.

 Nie dajcie się wciągnąć w dramat, w bycie "prawym",

 ponieważ ostatecznie chodzi o "władzę nad",

 a ten model relacji międzyludzkich jest tym, 

po co przyszliście tutaj, aby go rozwiązać.

Przyjdźcie z wewnątrz.

 Przyjdźcie z waszego serca, waszego współczucia, 

waszej miłości i waszej gotowości do pomocy, 

do podzielenia się swoją podróżą, jeśli to pomoże komuś 

innemu. To jest osobiste. 

Wszystko, co widzicie, jak rozgrywa się na globalnej scenie,

 odzwierciedla osobiste ograniczenia, które przyszliście tu uzdrowić.

Tam, gdzie jesteście złapani w zewnętrznym dramacie, 

tam jesteście złapani wewnętrznie.

Przyjmijcie to. Obejmijcie to. Pokochaj to.

Kochajcie siebie jeszcze bardziej za odkrycie więcej uzdrowienia,

 współczucia i przebaczenia, które możecie zaoferować sobie i zbiorowości. 

Jesteście w tym razem: zespół. 

Każdy członek zespołu ma swoje mocne strony i swoje wyzwania,

 które musi przyjąć,

 aby stworzyć wewnętrzną przestrzeń i uzdrowienie w kolektywie.

Kiedy jesteś wyczerpany, to znaczy, że zaszedłeś za daleko. 

Nie wyczerpuj się. Jesteście dla mnie zbyt cenni,

 aby tak ciężko pracować fizycznie,

 mentalnie, emocjonalnie czy psychicznie.

Nie znaliście nieskończonej czułości w tym życiu, 

ale to jest to, co wam oferuję, to jest to, dokąd zmierzacie.

Kiedy jesteście osłabieni,

 kiedy wiecie, że potrzebujecie doładowania,

 przyjdźcie do mnie. 

Wyobraź sobie moje ramiona wokół ciebie, pocieszające cię, 

zmiękczające twój umysł, twoje mięśnie, twoje serce... 

Wyobraź sobie kokon niebieskiej miłości owinięty wokół ciebie, 

najdelikatniejszy dotyk, delikatny relaksujący zapach, 

kojące kolory Bądź odżywiony wewnątrz przeze mnie,

 ponieważ nikt nigdy nie będzie cię kochał tak jak ja, a dary,

 którymi cię obdarzam, są idealnymi darami dla twojej ekspansji w tym życiu. 

Możesz je objąć i pracować z nimi,

 albo walczyć z nimi i zwiększać ich energetyczny wpływ na ciebie.

Kiedy obejmujesz swoje życie, wszystko - najlepsze kawałki, 

najgorsze kawałki, kawałki, które chcesz zmienić, 

wyrzucić... wypatroszyć! - rozważ,

 jak każdy maleńki aspekt twojego życia jest częścią doskonałości Ciebie.

Twoje wyższe ja wybrało przyjście tutaj dla tej misji, tej chwili. 

Masz dość słuchania tego, ale to nie odbiera ci prawdy. 

Co może dostawać przeoczony jest 

że ty możesz robić to łatwy lub ciężki, 

zależnie od dokąd umieszczasz twój ostrość: wewnętrzny pokój, 

zaufanie w rozwijaniu każdy szczegół twój życie, knowingness że ty jesteś cenny.

Lub ty mogłeś wybierać widzieć ciebie jako ofiarę, 

nigdy dostawać przerwę, 'świat przeciw tobie',

 gdy ty jesteś miotany wokoło przez uncaring boską władzę która ignoruje twój ból. 

To jest programowanie, 

odważ się je puścić! Odważ się zaufać wewnętrznej wiedzy,

 że jesteś kochany i wyjątkowy, 

jesteś duszą o nieporównywalnym pięknie, miłości i mocy.

Jesteś majestatyczny.

 Jesteś z rodu, który wybrał świadectwo światła,

 by być światłem i jesteś opalizujący. Widzę Cię. Oddaję Ci cześć.

Pozwólcie sobie na uhonorowanie siebie,

 tak jak ja was uhonorowałem.

Copyright © 2022 Jennifer Crokaert www.jennifercrokaert.com 

Możesz również sprawdzić mój kanał na YouTube

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz