czwartek, 1 września 2022

Szukaj świadomie





Judith Kusel
http://www.judithkusel.com

Nadszedł czas, aby szukać ciszy, 

samotności, spokoju i połączyć się głęboko 

z naturą i Matką Ziemią, 

tak samo jak z Boską Matką.

Kiedy byłam bibliotekarką, 

zdałam sobie sprawę, jak bardzo kontrolowane są informacje, 

które otrzymujemy i jak bardzo zostaliśmy indoktrynowani.

To właśnie wtedy postanowiłam odebrać swoje własne życie.

Już dawno temu wyłączyłam telewizję, radio, 

odeszłam od gazet i tym podobnych rzeczy, 

ponieważ wszystkie one rozwijają się w oparciu o mongering strachu,

 sensację, dezinformację i utrzymywanie matrycy 3D na miejscu.

Nadszedł czas, 

aby wyłączyć również telefony komórkowe, tak, 

że wszystkie rozproszenia idzie i tylko to, 

co karmi duszę pozostaje. 

I tak jest się wiecznie i uniwersalnie włączonym.

Nigdy mi tego nie brakuje, 

bo teraz to ja kieruję tym, 

na co chcę patrzeć,

 czego słuchać, co czytać i co chłonąć. 

Cokolwiek potrzebuję wiedzieć, 

przychodzi do mnie tak, jak powinno.

Podjęłam jasną decyzję, że będę czytać,

 słuchać i patrzeć tylko na to, co mnie inspiruje,

 co poszerza moją wizję i zakres i podnosi mnie na duchu. 

Co głęboko rezonuje. 

Świadomie szukam radości, piękna, 

zachwytu i cudów oraz głębokiej, 

trwałej wdzięczności dla wszystkich i wszystkiego. 

Jedność.

Świadomie szukam tego, 

co potwierdza życie w całym jego niewiarygodnym pięknie 

i radości oraz nieskończonych możliwościach i ekspansji, 

a także odkrywania coraz głębiej 

i wyżej niż kiedykolwiek wcześniej.

Nie ma większego nauczyciela niż cisza i samotność,

 bo wszystko wypłynie na wierzch, 

nad czym trzeba pracować, 

w sobie i poza sobą.

Co więcej, nieskończone połączenia 

z Boskością i wszystkim, co jest, 

otwierają się w cudowny sposób.

W społeczeństwie, 

w którym jesteśmy przedawkowani informacjami, 

rozrywką i bombardowani wszystkim, 

co chce przyciągnąć naszą uwagę i zaczepić nas, 

ważne jest, 

aby szukać świętej świątyni wewnątrz 

i słuchać głęboko wiecznej mądrości, 

wskazówek i wiedzy, wewnątrz.

Wszystkie ścieżki prowadzą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz