sobota, 19 lutego 2022

Uwolnij i przebacz

 Judith Kusel:




Judith Kusel
http://www.judithkusel.com

Obecne energie wzbudzają tak wiele rzeczy, 

które muszą zostać uwolnione i przebaczone raz na zawsze,

 abyśmy mogli powrócić do serca i duszy bezwarunkowej miłości i jedności.

Tak długo, jak istnieje gniew, strach, uraza, 

te głębokie ropiejące rany,

 jesteśmy w stanie nie-zdrowia 

i w ten sposób przyciągamy więcej nie-zdrowia do naszego życia,

 jak również stresu.

Podobnie jak w przypadku naszych nowych form ciała świetlistego, 

nasze centralne systemy nerwowe stają się bardziej wrażliwe 

na negatywną energię w jakiejkolwiek formie lub sposobie,

 ponieważ nasza szyszynka

 i przysadka mózgowa są przebudzone w najwyższym stopniu.

Miałam chwile w ostatnim tygodniu,

 gdzie tak wiele z Kobiecej strony,

 lewej strony mojego ciała nagle się pojawiło, 

a tym samym głębokie uzdrowienie Matki,

 ale także Kobiece linie przede mną i wszystko, 

czym kiedykolwiek byłam w przeszłych życiach, s

zczególnie prześladowania i to,

 co się z tym wiązało z Boską Kobiecością.

Ona powróciła z ogromną miłością. 

Przekazywałam wczoraj Świętą Zofię,

 jako jedną z moich lekcji do mojego trwającego kursu 

Białego Płomienia Iluminacji i było to głębokie.

Chodziło o najgłębsze umieranie na to, co stare, 

i odrodzenie się w łonie Matki,

 i rzeczywiście odrodzenie się w czystej miłości i z czystą miłością, 

a więc w najwyższy stan Miłości i Jedności, 

jako Boska Kobieca Mądrość, 

która wtedy ujawnia się w najgłębszym sensie.

Oto znowu Dekret Przebaczenia,

 który wypowiadacie na głos trzy razy,

 stojąc z ramionami do tyłu, jakbyście dowodzili armią. 

Jest to bardzo potężne.

Możesz to robić tak często, jak chcesz.

Zauważcie, że możecie być zaskoczeni tym,

 jakie banki pamięci duszy to otwiera 

i co musi zostać przebaczone i uwolnione, 

aby uwolnić waszą duszę i innych,

 tak abyście mogli w pełni wznieść się do Nowej Ziemi 

i Nowego Złotego Wieku, bez więzów,

 haków i więzów ciągnących was w dół 

lub w jakiejkolwiek formie wciąż przywiązujących was do 3D.

Dekret Przebaczenia
 

Przebaczam każdemu,

 kto kiedykolwiek mnie zranił lub skrzywdził,
Świadomie lub nieświadomie
W tym życiu lub w jakimkolwiek innym.
Na każdej płaszczyźnie, poziomie 

lub wymiarze znanym lub nieznanym.
Ofiarowuję im Łaskę.
Proszę o przebaczenie dla każdego, 

kogo kiedykolwiek zraniłem lub skrzywdziłem,
świadomie lub nieświadomie
w tym życiu lub jakimkolwiek innym.
Na każdej płaszczyźnie, 

poziomie lub wymiarze znanym lub nieznanym.
Proszę o Łaskę.
Przebaczam sobie wszystko, co kiedykolwiek zrobiłem, 

aby zranić lub skrzywdzić siebie i innych,

 świadomie lub nieświadomie.
W tym życiu lub jakimkolwiek innym
W tym wszechświecie lub jakimkolwiek innym.
Na każdej płaszczyźnie,

 poziomie lub wymiarze znanym lub nieznanym.
Przyjmuję Łaskę.
Jestem wolny.
Wszystkie łańcuchy

 i ograniczenia spadają ze mnie.
Stoję w mojej mocy jako mistrz.

(Dzięki uprzejmości Diany Cooper. 

Jestem wyszkolonym nauczycielem Szkoły Aniołów 

i Wznoszenia Diany Cooper)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz