wtorek, 22 lutego 2022

Rozeznawanie

Judith Kusel:



 

http://www.judithkusel.com

Rozeznawanie jest tak bardzo potrzebne w tym czasie, 

podobnie jak odnalezienie najgłębszej prawdy w sobie 

i życie nią z bezwarunkową miłością.


Wiele lat temu wyłączyłam radio i telewizję 

i bardzo uważnie przyglądam się temu,

 co oglądam, czytam, słyszę i czego słucham.

Zawsze wszystko kwestionuję 

i przyjmuję za prawdę tylko to, 

co głęboko we mnie rezonuje.

W czasach apartheidu uświadomiono mi, 

jak wiele nieprawd jest codziennie podawanych masom,

 i wzięłam sobie do serca naukę o tym, 

że karmiono mnie błędnymi informacjami.

Większość ludzi nie zadaje pytań i nie jest w stanie rozróżnić, 

tylko pozwala, 

aby ich podświadome umysły były programowane przez wszystko, 

co widzą, słyszą i czytają.

Twój podświadomy umysł wchłania wszystko.

Wasze ciała emocjonalne i umysłowe, 

duchowe i fizyczne są przeciążone 

i cierpią z powodu złych wiadomości,

 które 99,9% czasu trafiają na pierwsze strony gazet 

i podsycają masowe lęki i niepokoje, wszystkie stare programy 3D.

Rozeznawanie wydobywa najgłębsze poznanie Duszy, 

intuicyjne przewodnictwo,

 które można usłyszeć tylko w ciszy i zagłębiając się w siebie, 

szukając Boskiej Jedności i przewodnictwa, mądrości, wewnątrz. 

 

 Może być zdjęciem przedstawiającym kwiat i na świeżym powietrzu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz