piątek, 25 lutego 2022

Przesłanie do Anielskiej Grupy Wojowników

 Archanioł Michał:



Sharon Stewart
www.sharonandivo.weebly.com

Jestem Archanioł Michał z przesłaniem dla Grupy Wojowników Anielskich.

Widzicie, że w pewnych rejonach ziemi nastąpił rozwój wydarzeń.

 Błagają one ludzi, 

aby patrzyli i widzieli jasno.

Widzicie, że nie chodzi już o chorobę, ale o kontrolę. 

To jest choroba, która przenika władców waszej planety i wszystko, 

co robią, jest nastawione na zwiększenie ich kontroli nad wami.

 Oni są socjopatami. 

Nie znają miłości.

Miłość jest bronią, której można użyć przeciwko nim. 

W tym tygodniu ponownie chciałbym prosić anielską grupę wojowników 

o spuszczenie deszczu miłości na Ottawę w Kanadzie. 

Kierowcy ciężarówek wyjechali,

 ale przywódcy nadal tam są 

i teraz pragniemy zobaczyć jakąś zmianę, 

jakąś dobrą zmianę.

Drakońskie taktyki były 

i nadal będą stosowane wobec Kanadyjczyków.

Kanadyjczycy zajęli jedno z czołowych stanowisk w wojnie przeciwko uciskowi. 

Z tego powodu musimy wysłać im naszą miłość i nasze światło, 

aby pomóc im skutecznie walczyć z tym systemem kontroli.

Jestem Archanioł Michał. Jestem waszym sługą, 

jestem waszym przewodnikiem, 

jestem waszym nauczycielem, 

jesteśmy Legionem.

Adonai

Ja: Dziękuję ci, Michale.

AAM: Jestem do Twoich usług, Sharon.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz