niedziela, 27 lutego 2022

Objęcie świadomej mocy

Archanioł Gabriel przez Shelley Young ~ Objęcie świadomej mocy



https://tinyurl.com/2p9xe3uv

 

Władza jest nadal najbardziej dominującym tematem, 

który jest poddawany ocenie na waszej planecie.

Drogie Osoby, jeśli jesteście ostrożni w kwestii władzy, 

jesteście gotowi ją przejąć. Ludzie, 

którzy nie mają zdrowego szacunku dla władzy, mają z nią kłopoty. 

Prawdziwe uzdrowienie związane z tematem władzy 

wynika z przyjęcia swojej władzy w sposób świadomy, 

który przynosi korzyści wszystkim, a

 nie z prób jej uniknięcia.

Bądźcie pewni, 

że studiowaliście dynamikę władzy przez wieki, 

przygotowując się do przejścia od władzy 3D, która służy nielicznym, 

do władzy 5D, która służy wszystkim.

 

Jesteście mądrzy, jesteście świadomi i jesteście gotowi, 

aby wkroczyć we w pełni upełnomocnioną ekspresję siebie,

a Wasza dusza jest tak podekscytowana, 

że jesteście w tym punkcie Waszej ewolucji. 

 

Może być zdjęciem przedstawiającym 5 osób, ludzie stoją i na świeżym powietrzu

 

https://kevinhoran.com/sydney-3

 

Poczułem to dzisiaj na rowerowej wycieczce do Kamienia Śląskiego,

Wjeżdżając  do parku zastałem grupę sobotnich turystów z owieczkami,

Za elektryczną zagrodą co robią za ekologiczną kosiarkę i jako atrakcję,

Gdy nadjechałem niespodzianie zwróciły się do mnie i ryknęły chórem,

Ja znając je od dawna ryknąłem podobnie tylko oktawę niżej jak wypadało.

 

Odprowadziły mnie wzrokiem, gdy znikałem na zakręcie i się zastanawiając,

Kto komu i jak numer odwalił, jakie i z czego lub kogo będą te uśmieszki ...

Na pewno, gdyby wśród turystów była sama Snatam Kaur ze swoją grupą jw.

Nikt by się z nich nie zaśmiał a tylko zaśpiewał na widok takiej komunikacji!

Władza nad swoim bąblem rzeczywistości zewnętrznej polega na wewnętrznej

Komunikacji tej która projektuje zewnętrzną na bazie świadomej komunikacji,

Nawet bebebebe....   poczułem się jak baca o ile nie jak na linku powyżej...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz