sobota, 5 lutego 2022

Stańcie razem

 

 Judith Kusel:




przez Judith Kusel
http://www.judithkusel.com

 

Dzielę się z mojego serca i duszy, 

i z wielką miłością, 

głębią poruszenia duszy tym, 

czego byłam świadkiem i czym się podzieliłam:

Mężczyźni i kobiety stojący razem jako jedność.

Nadzieja na ich twarzach.

Nadzieja na nowe i lepsze jutro.

Odzyskanie swojej duszy.

Wolność do bycia.

Gotowość do dzielenia się tym, co mogą.

Wspierać się nawzajem.

Zjednoczenie jako jedność....

Tak, to mnie porusza, jako południowoafrykańczyka, 

ponieważ przeszliśmy tak wiele,

 a mimo to zawsze i wszędzie znajdowałem miłość.

Każda dusza w prawdzie pragnie być kochana za to, 

kim i czym jest.

Każda dusza pragnie mieć wolność, 

aby być i żyć w harmonii i z miłością,

 najlepiej jak potrafi.

Każda dusza jest wolna, 

aby dokonywać własnych wyborów, 

ponieważ wszystkie dusze mają wolną wolę i wybór.

Więc tak, moja dusza jest poruszona.

Ponieważ rzeczywiście,

 mamy teraz możliwość zjednoczenia się 

i stanięcia razem

 i współtworzenia Nowego Złotego Wieku na Nowej Ziemi,

 w jedności i harmonii, jako jedno.

Z miłością.

My wszyscy jesteśmy jednym.

Ty jesteś innym mną.

Ja JESTEM innym tobą.

I kiedy stoimy razem, możemy tworzyć i tworzymy cuda, tu i teraz.

Wszyscy jesteśmy wolnymi duchami i istnieje tylko miłość.

Ogrom tego czasu będzie zapadał się coraz bardziej i bardziej, 

w miarę jak rok 2022 będzie czynił swoje transformujące moce

 odczuwalnymi na wszystkich poziomach życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz