poniedziałek, 17 stycznia 2022

Miej wiarę

 Archanioł Michał:



Sharon Stewart

https://sharonandivo.weebly.com/

Przesłanie na 39. tydzień

Tu Archanioł Michał z przesłaniem 

dla Anielskiej Grupy Wojowników.

Wasz świat rozgrzewa się, dosłownie. 

Wybuchają wulkany, grożą wojny na granicach, 

 Tajwan jest wciąż atakowany. 

Jest zrozumiałe,

 że w wyniku tych praktyk dojdzie do wielu erupcji,

 jednak to, co jest potrzebne, 

to uspokojenie.

Miłość idzie naprzód w tym czasie, 

przemoc i chaos nadal stara się rządzić, 

ale nie możesz na to pozwolić. 

Skupcie się na pokoju i spokoju

 i nie dajcie się przestraszyć obecnym wydarzeniom. 

Jednak zrozumcie, 

że unikanie jakichkolwiek wiadomości o nich jest strachem 

- jest to ucieczka przed reakcją "walcz, uciekaj i zamrażaj". 

Zrozumcie, gdy czytacie wiadomości o bieżących wydarzeniach, 

że są one prowadzone po to,

 by ostatecznie przynieść pokój ludziom na ziemi. 

Miejcie w to wiarę.

Tak, to jest czas na wiarę.

 Ludzkość pójdzie naprzód i przekształci się w tym procesie.

 Przetrwacie i nauczycie się jak prosperować. 

Trzymaj to w swoim sercu, bo wiesz, że to prawda.

Zadanie na ten tydzień jest proste: 

praktykuj utrzymywanie tej myśli w swoim sercu. 

Z tą myślą w swoim sercu i umyśle, wysyłaj pozytywne, 

kochające wibracje do ziemi w ogóle lub jakichkolwiek obszarów, 

które chcesz szczególnie. 

Ale utrzymuj tę myśl w swoim sercu.

Ja jestem Michał. Jestem Panem, jestem głosem, 

jestem sługą wszystkich, którzy walczą ze złem. Bądźcie ze mną teraz, 

gdy prowadzę was do chwalebnej przyszłości na tej drodze wielu nauk.

Jesteśmy Legionem. Jesteśmy Światłem. Jesteśmy Jednym.

Adonai.

Michael

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz