wtorek, 11 stycznia 2022

Masywne zmiany

 Lorie Ladd:


 

Spędziłam 7 dni w domku w Utah.

Miałam tam redagować moją książkę.

Jednak to, co się wydarzyło, 

było ogromnym uzdrowieniem, 

którego się nie spodziewałam.

Dziś nie jestem już tą samą osobą,

 którą byłam 7 dni temu.

Nie mogę się doczekać, 

aby podzielić się tym, co się wydarzyło, 

ale na razie wciąż integruję lata traumy, 

która została uwolniona z mojego ciała w tym tygodniu. 

Powiedzieć, że to był cud, to niedopowiedzenie.

Dzielę się tym z wami jako przypomnienie, ż

e wszyscy przechodzimy przez te ogromne zmiany razem. 

Jest to zbiorowa ewolucyjna zmiana,

 a nie samotna zmiana 

i może się ona czuć bardzo samotna.



Więc pamiętajcie,

 nie jesteście sami i nie ma w was nic złego.

Miliony z nas na Ziemi doświadczają zmian w naszym życiu, 

których nigdy sobie nie wyobrażaliśmy, 

a może modliliśmy się o nie przez lata

 i w końcu się wydarzyły.

Tak czy inaczej, jesteśmy w tym razem.

To nie jest żart, przez co teraz przechodzicie. 

Więc daj sobie przerwę. 

Zdejmijcie z siebie presję. 

Nie możesz zrobić tego źle 

i na pewno nie możesz zrobić tego idealnie.

Razem, ramię w ramię idziemy przez ogień transformacji.

Pozwól sobie na transformację!

Po to właśnie przyszedłeś tutaj w tym czasie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz