czwartek, 20 stycznia 2022

Judith Kusel: Siła twórcza

 



Styczeń 20, 2022 przez Sitara


Autor: Judith Kusel

https://tinyurl.com/26fbektf

 

"Pamiętaj, że całe Stworzenie jest energią. 

Boskie Prawa uczą nas, 

że każda energia jest energią twórczą. 

Ty jesteś twórczą siłą. 

To co wkładasz tam w energię, wraca do ciebie, 

gdy przejawiasz to w formie i Bycie.

W miarę jak pracujemy coraz więcej z Białym Płomieniem, pamiętajmy, 

że w miarę jak wznosimy się w wibracyjnych częstotliwościach, 

nasze współtwórcze zdolności również wzrastają. 

Oznacza to, że to co myślicie, mówicie itd. 

manifestuje się w formie niemal natychmiast. 

Więc uważaj, czego sobie życzysz i uważaj, co myślisz.

Uczy nas, aby stać się świadomym i pozostać w obecnym momencie.

 Kiedy stajemy się świadomi i świadomi, 

stajemy się również świadomi i świadomi tego, 

co naprawdę chcemy zamanifestować w naszym życiu, a co nie.



Pamiętaj, że Biały Płomień jednoczy, 

tak samo jak oczyszcza, 

ponieważ zawiera w sobie wszystkie inne kosmiczne Promienie lub Płomienie.

Dobrym pytaniem do zadania sobie, 

kiedy używasz Praw Tworzenia, jest zapytanie siebie: 

"Jeśli mam to w swoim życiu, 

w jaki sposób będzie to służyć nie tylko mnie, 

ale większej całości, większemu dobru wszystkich zainteresowanych?". 

"Czy użyję tego dla najwyższego dobra wszystkich, 

czy też będę kuszony, by użyć tego dla samoobsługi?". 

"Czy pomoże to we współtworzeniu Nowego Złotego Wieku?" 

"Czy jestem naprawdę gotowy na przyjęcie tego do mojego życia

 i jestem gotowy na przyjęcie wszystkiego,

 co się z tym wiąże, co może być dodatkową odpowiedzialnością, 

dodatkową pilnością i dodatkową pracą, czy czymkolwiek innym?". 

"Czy współtworzę z miłością i miłującą intencją?"



Bardzo interesujące jest to, 

że w Fizyce Kwantowej Uniwersalne Prawa mają zastosowanie, 

tak samo jak Prawa Duchowe mają zastosowanie do naszej duszy. 

Kiedy stajesz się świadomy tych Praw, 

stajesz się świadomy swojego własnego współtworzenia. 

Kiedy zacząłem stosować te prawa w moim własnym życiu, 

całe moje życie się zmieniło, 

ponieważ teraz świadomie tworzyłem to, 

czego naprawdę pragnąłem,

 a nie nieświadomie to, czego nie chciałem w życiu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz