niedziela, 11 kwietnia 2021

Medytacja – budujemy kolumnę światła

 



 

UZDRAWIAMY ŚWIAT
(Medytacja - modlitwa)

Jesteśmy dziećmi z Królestwa Światła,
Miłości i Pokoju
i czas na nasz nowy początek,
chcemy żyć w prawdzie i szczęśliwym miejscu
wszędzie tam, gdzie stanie nasza noga.

Niech idzie przede mną światło,
miłość i pokój,
niech światło, miłość i pokój
idą za mną
-i gdzie się obejrzę: w prawo czy w lewo
tam jest światło,
pokój i miłość.

Teraz chcę otworzyć serce
i wysłać z niego bezwarunkową miłość...
widzę ją jako złote światło
promieniujące z mojej istoty
i wylewam go tam,
gdzie jest najbardziej potrzebne...

i dołączają do mnie inne światła
wysyłane z całego świata
od innych bożych istot,
którym leży na sercu
pokój i miłość na świecie...

widzę w tym momencie cały świat
i miliony tych światełek,
które łączą się wzajemnie
w jedno wielkie światło,
które zalewa naszą
Planetę Ziemię.

Jesteśmy światłością świata,
jednym wielkim światłem
pokoju, miłości i zrozumienia,
płyniemy przez całą Ziemię
wzdłuż i poprzek...

płyniemy w gęsty mrok, iluzję, ignorancję
i nasycamy światłem i miłością
wszystkie czujące istoty...

niech w każdym umyśle wzejdzie pokój,
niech z każdego serca płynie miłość,
niech w każdej duszy
przebudzi się przebaczenie
a zrozumienie niech będzie
naszą wspólną więzią.

My dzieci Boga Najwyższego
- światłość świata
prosimy Moc Wszechświata
o uzdrowienie i harmonię
dla naszej utrapionej Planety Ziemi.

Boże, niech się przejawi
Twoja Wszechmoc w każdym człowieku,
zbaw naszą udręczoną Planetę...
otocz wszystkie czujące istoty
światłem, pokojem i miłością,

zniszcz wszystkie
fałszywe przekonania, wszystkie błędy,
które burzą ludzkie umysły
i niszczą duchowe połączenie,
przywróć ten świat do boskiej normalności.

Boże, przywróć pokój na Ziemi
i daj Łaskę wszystkim ludziom,
niech z Twojego Serca
popłynie Twoja miłość
do każdego serca człowieka.

Spraw, niech w każdej duszy
obudzi się przebaczenie
a wszystkie nasze serca i umysły
niech staną się jednym
wielkim zrozumieniem.

Niech się tak stanie!
Boże, całkowicie wierzę w Twoją Moc
i milion razy dzięki za wszystko
-co dla nas czynisz!

Amen.

 

https://tamar102a.blogspot.com/2021/04/kolumna-swiata-medytacja.html 

 https://scontent.fktw5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-9/p843x403/170780238_2241659335965815_8453631057172953213_n.jpg?_nc_cat=110&ccb=1-3&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=NqzDjMyOIPUAX_xJn2X&_nc_ht=scontent.fktw5-1.fna&tp=6&oh=87bc848f46f3760e9c6af5cf712760b3&oe=60975946

 

 Wczoraj z uwagi na ważne święto władzy,

Wybrałem się po wodę z Pająka do Kudowy ...

 

Podróż znakomicie minęła szybko nabrałem ją w baki,

Pełen bagażnik z pomocą córki Anny i suczki Shih Tzu.

 

Przy mojej teraz otwartej głowie tak jak w dzieciństwie,

Wedle babci, że jestem roztrzepany z głową w chmurach.

 

Wychodząc z Lidla do samochodu z butelką wina dla znajomych,

Usłyszałem za sobą wołanie czy czegoś nie zgubiłem, czyli portfela.

 

Uśmiechnąłem się podwójnie do przemiłej Pani jak i moich Aniołów,

Co znając mnie z historii niedawnej pozostawienia kamizelki czuwały!


 Brak dostępnego opisu zdjęcia.


Za co jestem im wdzięczny jak to małe lwiątko ...


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz