poniedziałek, 14 grudnia 2020

Stwórca ~ Niech to minie

 Stwórca ~ Niech to minie



przez Jennifer Farley, 12 grudnia 2020,

https://tinyurl.com/y3m9jhd5

Kiedy jesteś owinięty w chwilę swojej rzeczywistości, 

rzeczy mogą wydawać się bardzo odległe, 

nieosiągalne i poza zasięgiem. 

Oddychajcie w tej chwili i pozwólcie jej minąć. 

Ziemskie istnienie jest bardzo krótkotrwałą przestrzenią 

i zmieni się w jednej chwili, jeśli tylko na to pozwolicie.

~ Creator

 

 Obraz może zawierać: na zewnątrz, tekst „7170 13 grudnia. Stan Wojenny- pamiętamy!”

 

Ja też pamiętam i moje zaskoczenie z samego rana,

Gdy do drzwi zapukał kolega ginekolog ze szpitala,

 

Że mam się stawić w szpitalu sam lub zabrać z nim ...

A potem miesiące pracy nad stanem głównie odmrożeń.


Było minęło podobnie jak poligon w trakcie Czarnobyla,

Którego wybuch widać było w przyrodzie i licznika G-M.

 

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 

Przeżyłem to wszystko pozornie w spokoju ducha i ciała,

Podobnie jak teraz transformację ciała w krystaliczną formę.

 

Teraz już wiem gdy dopada mnie strach innych przed zmianą czy utratą,

Oddycham za każdym razem głęboko przeponą i o dziwo wszystko mija.


124-PL Michał, 65. cykl badawczy. protokół nr 1: ROK 2021 - Agnieszka Wasilewska CG Academy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz