piątek, 4 grudnia 2020

Komórki siła.

 Obraz może zawierać: roślina i na zewnątrz

 

Każda komórka w waszym ciele jest odżywiana przez system krwionośny 
za pośrednictwem gazu, który powstaje w wyniku reakcji enzymów ze spożytą żywnością. 
 
Myśl w formie impulsu elektrycznego penetruje struktury komórkowe jako iskierka światła.
Ta iskierka „zapala" komórkę i powoduje rozszerzenie się gazu, 
co pozwala komórce podzielić się w procesie zwanym klonowaniem i zregenerować się.
 
Właśnie w ten sposób ciało zostaje odżywione za pośrednictwem każdej myśli
 i dzięki temu życie kontynuuje wewnątrz molekularnej struktury ciała jako rezultat wszystkich myśli, które akceptujecie w waszej świadomości w każdym momencie egzystencji.
 
 Obraz może zawierać: noc
 
 
Myśl nieustannie „odżywia" każdą komórkę w waszym ciele i wasze całe ciało reaguje na jej impuls elektryczny.
Wpływ myśli na każdą komórkę jest doświadczony jako odczucie, doznanie, emocja, jako to, co nazywacie ekscytacją.
Następnie ta emocja jest odesłana do waszej duszy, aby zostać tam zarejestrowana.
Wasza dusza jest wspaniałym kronikarzem, bezstronnym komputerem, który zapisuje naukowo każde uczucie, doświadczone w waszym ciele.
Kiedy doświadczacie emocji, to znaczy, że myśl weszła w strukturę świetlną waszej istoty, została zaakceptowana w mózgu i przesłana za pośrednictwem centralnego systemu nerwowego, aby każda komórka waszego ciała mogła jej doznać.
Następnie dusza rejestruje tę emocję jako podstawę do konsultacji, zwaną pamięcią.
Ramtha
💟


 

Jak widać ten spin czy to komórki czy to kosmosu zewnętrznego,

Uzmysławia nam, że wszystko co się dzieje, odbywa się w cyklach 

 

Zakończenia następują po zamknięciu, ponieważ coś nie jest naprawdę skończone,

 Dopóki nie będziemy mieli zamknięcia, a to znowu jest coś, co musimy sobie dać. 

 

To może pomóc nam uświadomić sobie, że nigdy nie dostaniemy od kogoś tego, 

Czego na prawdę chcemy i w taki sposób, w jaki tego chcemy, czegoś, co sprawia, 

Że czujemy się z tym lepiej, co potwierdza wszystko, co dla nich sami zrobiliśmy.

Co też im daliśmy, albo co daje nam poczucie godności i wartości, której pragniemy.


Obraz może zawierać: drzewo, niebo, tekst, na zewnątrz i przyroda

 

Chyba już Ci mówiłem, że na podwórku budowy domu na Marszałkowskiej 20/22,

Były jeszcze deski budowlane puste beczki i gdy z kolegą się bujaliśmy na stojąco...

Gdy byłem u góry on zszedł widząc idącego innego kolegę, a ja upadłem na bok.

 

Złamałem rękę w nadgarstku jak się okazało, zerwałem się w gniewie, 

A który rósł we mnie bez kontroli, jak zimny dżin za plecami w siłę.

 

 I z niebywałą precyzją i siłą rzuciłem kamieniem trafiając go tuż nad okiem,

Wtedy gdy się odwrócił słysząc mój upadek, dostał precyzyjnie gdzie chciałem.

 

 Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 

Wtedy też i cały czas w szpitalu razem z kolegą w jednej sali na Litewskiej,

Po drugiej stronie ulicy gdzie mieszkałem, nie myślałem też ani o koledze, 

 

Ani o bólu, ale tylko o tej dziwnej zimnej sile, która we mnie wstąpiła, 

I tak jak mówiła do mnie nieraz babcia nazywając 'diabłem wcielonym'.

 

To dlatego wiedząc co ona może zacząłem kochać ludzi i wszystko to co żyje,

A sam już od tamtego czasu przestałem się bać kogokolwiek i czegokolwiek..

 

 Obraz może zawierać: roślina, trawa, na zewnątrz i przyroda

 

'A co sprawiło, że przestałeś się bać kogokolwiek i czegokolwiek?' - spytała kol. Marta.

'Jako dziecko się przestraszyłem myśląc co babcia mówiła i uwierzyłem' - odpowiedziałem,

 

Że mam takiego w sobie uśpionego, wtedy już zacząłem kontrolować emocje złości gniewu,

 Jako dżina i w efekcie złagodniałem i mając świadomość tej siły zaplecza przestałem się bać.

 

Ego pewnie się też przestraszyło dlatego śmieszyły mnie posądzenia nauczycielek, 

Że jestem zarozumiały, wtedy jak byłem czegoś pewien to byłem... i czasem ta siła. 


Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i niebo

 

Objawiała się rożnie i zostaliśmy partnerami, gdy zaufałem jej bezgranicznie,

Już nie nazywając jej, kimkolwiek była, jak kiedyś kiedy miałem wątpliwość.

 

Wtedy pokazał mi się film w tv w którym bohater spytał się drugiego,

Kim jest bogiem czy diabłem, a on odpowiedział, że jednym i drugim.

 

Odp.: ' Ja jestem na twoje rozkazy i przyjmuję postać twoich myśli'!

 

Obraz może zawierać: ogień

 

Nie wchodź w życie jakbyś chciał kogoś pokonać ponieważ to budzi dużo lęku, a ludzie zachowują się jakby grali w jakąś grę, w której ktoś musi wygrać. Zamiast tego zacznij się śmiać, bawić, skakać, bądź szczęśliwy.
A.K. /też koleżanka/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz