piątek, 19 czerwca 2020

Wybór

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Bez energii nie ma ducha, a bez przestrzeni czasu,
Bo z tych trzech elementów stworzona jest materia.

Nie będę się wymądrzał i sam skieruję was do artykułu,
Który czytając od czasu do czasu trochę mnie prostuje:


Obraz może zawierać: niebo, zmierzch, ocean i na zewnątrz, tekst „Świat jest piękny to jedynie kwestia wyboru, na co kierujemy nasz wzrok. temysli.p”

Bezskutecznie co do zrozumienia wszystkiego, ale już na tyle,
Że mam wrażenie, że zawsze czytam, to jak gdyby też na nowo ....

Podobno to dobrze, a mam na myśli spiralę rozumienia,
Dlatego to śmieszą mnie coraz to nowe teorie naukowe.

Wielokrotnie powtarzam to kiedy trzeba, że nie zrozumiemy niczego,
Z pozycji kurczaka w jaju nie wyklutego, co jest poza jego skorupką.

Obraz może zawierać: roślina, kwiat, przyroda i na zewnątrz


Tak jak z pozycji kwiatu, gdzie są jego korzenie,
Ale warto o tym wszystkim myśleć bo pomaga.

Głównie znieść niemoc niewiedzy i głupoty innych,
Wiedząc, że nie mają takich problemów na co dzień.

Obraz może zawierać: kwiat, roślina, przyroda i na zewnątrz

Jednak poza szerszą spiralą zrozumienia widzę to pozytywne zjawisko,
Że natura jakby wraca do właściwych warunków dawnego kwitnienia.

Teraz znowu będę sobie łamał głowę, czy to za sprawą mojego postrzegania,
Czy tego, że to ona się zmienia samoistnie, a ja ją inaczej już postrzegam.

No teraz chyba przegiąłem, bo usłyszałem gdzieś w przestrzeni głosy,
Nawołujące mnie do równowagi, mówiące Marek przestań filozofować!

'Lepiej byś się wziął do jakiejś pożytecznej roboty!'

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Chciałem coś własnego, jakąś realizację własnych pomysłów,
I tak się też stało, brałem udział w budowie i realizacji szpitala.

Wtedy wydawało mi się bardzo stresowe względem odpowiedzialności,
Teraz i wcześniej już po latach wspominam razem z grupą jak najlepiej.

Nawet spotykamy się raz do roku razem przez sympatię ludzi z zaangażowaniem,
Tylko ja muszę dojeżdżacz z dość daleka, mimo to na mnie czekają i oni z radością.

Tajemnicą tego jest to, że wszyscy przed tym się nie znaliśmy,
Więc dla wszystkich było to coś zupełnie nowego i twórczego.

Obraz może zawierać: noc

. Wasze ciało robi tylko to co mu powiecie.
Wasza dusza, rządzi całym ciałem za pośrednictwem struktury emocjonalnej.
To dusza stymuluje wydzielanie się hormonów,
aby utrzymać ciało przy życiu.
Ona nie robi tego samodzielnie, ale pod kierunkiem waszych postaw
i procesów myślowych.”❤😇
~ Ramtha

Obraz może zawierać: 2 osoby, zbliżenie

Wybór należy do nas!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz