poniedziałek, 15 czerwca 2020

Aktualizacja

Pobierz najnowszą aktualizację energii od AA Michaela:                     13 czerwca 2020  godz: 19:00
Archanioł Michał:

„Pozdrowienia, Ukochani.

Wysyłamy wam błogosławieństwa Miłości i Światła w tej chwili Teraz i zapraszamy do otwarcia serca na nasze przesłanie dla Ciebie ...

Czytając to, jesteście częścią grupy dusz, która przez wiele wcieleń przygotowywała się do przeniesienia ludzkości do wyższych wymiarów, gdy przechodzicie przez te potężne czasy.

Planeta Ziemia porusza się po portalu energetycznym, który ma na celu uwolnienie starych paradygmatów i struktur społecznych wszystkich krajów w celu stworzenia przestrzeni dla bardziej wymiarowego stylu życia.

Gdy cała planeta porusza się przez to przejście, konieczne jest, aby każda jednostka pozostała wyśrodkowana i zrównana z Wewnętrznym Źródłem. 

Źródło wewnątrz was nieustannie przesyła wam Boską Miłość i Dobrobyt, gdy przechodzicie przez te potężne czasy.

Im bardziej pozwalasz tej Boskiej Miłości i Dobrobytowi wchodzić w twoje myśli, uczucia, słowa i działania, tym bardziej stajesz się jednym ze Źródłem.

Jesteś wyrażeniem i rozszerzeniem Źródła.

Wszystko zaczyna się od myśli, które przychodzą ci do głowy, kiedy kontemplujesz lub reagujesz na życie. 

Im bardziej uświadamiasz sobie swoje myśli, tym bardziej jesteś w stanie skierować je na Boską Miłość i Dobrobyt. 

Zatem twoja nawykowa myśl może być mniejsza niż Boska Miłość i Dobrobyt. 

Następnie możesz przekierować swoją myśl w stronę miłości i harmonii. 

Doprowadzi to do większej liczby myśli o miłości, harmonii i dobrym samopoczuciu. 

Im bardziej przekierowujesz swoje myśli w stronę miłości, harmonii i dobrego samopoczucia, tym więcej rozpędu tworzysz, aby więcej miłości i harmonijnych doświadczeń wkroczyło w twoje życie. 

Wy również wyrażacie czyste energie Boskiej Miłości Źródła poprzez swoje istnienie.

Przybyliście w tym życiu, aby dokonać tego skoku do Jedności ze Źródłem i przezwyciężyć postrzegane oddzielenie od Źródła. 

Z każdą myślą, uczuciem, słowem i działaniem zbliżasz się do swojego zestrojenia ze Źródłem.

Jesteś kochany.

Jesteś miłością. 

Jesteś źródłem.   

Wiedzcie, że wszystko jest dobrze, Ukochani.

Witaj w domu.

Idziemy obok ciebie na każdym kroku.

Drodzy, jesteście kochani ponad miarę. Zawsze.

Jestem Archanioł Michał i przynoszę wam tę prawdę.

~~~~~

Dziękuję Archaniele Michale! 

~ Asara ~ Adams
Założyciel kanału Telos
Kanał trance dla 
Adama of Telos
Archanioł Michał i
Rada Światła Pleiadian-Sirian-Arcturian


Ja aktualnie od poniedziałku do środy będę poza siecią,
Wyjeżdżam do Kudowy Zdroju na krótki urlop z córką.

To w zasadzie zaszczyt dla mnie mającego świadomość i starego VW Polo,
Prawdopodobnie to ostatnia ze mną podróż we dwoje przed pełnoletnością.

Takie są koleje losu, ale ja mam nadzieję, że wena mnie z tego powodu nie opuści,
A muszę przyznać, że nie każdemu było dane wychowywać dziecko na emeryturze.

Bo to ona była pierwszą moją inspiracją do pisania wierszy na blogu,
Jak i Hanki Bielickiej śmiech o świcie w Kudowie Zdroju jak pisałem

 Brak dostępnego opisu zdjęcia.



'Wszystko, co mi się przydarza,
jest odzwierciedleniem tego,
w co wierzę o sobie.
Nie mogę być ponad
mój poziom samooceny.
Nie mogę przyciągnąć
do siebie więcej,
niż uważamy, że jestem
tego wart❤.'
~ Iyanla Vanzant

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz