niedziela, 21 czerwca 2020

Coś robić, czy być?

purple and aqua waves trinity esoterics

Przechodzimy głęboką zmianę od robienia do bycia.
To może być bardzo trudne do przyzwyczajenia się.

Ponieważ jesteśmy uwarunkowani tym,
Jako bardzo zorientowani na to działanie.

Być może byłoby nam łatwiej przyzwyczaić się do tego, gdybyśmy zrozumieli,
Że nadal jesteśmy zaangażowani w to, co robimy i jak wykorzystujemy energię

Unity

Kiedy skupiasz się głównie na byciu, twoje działanie teraz,
Przenosi się raczej na wewnętrzne niż zewnętrzne.

Naszym działaniem może być poddanie się temu przepływowi czyli,
Praktykowanie obecności, akceptacji, połączenia i wdzięczności.

Czas na działanie zewnętrzne staje się znany z jazdy na falach przepływu i wyboru tego,
Co jest wspierane, pasuje do ciebie energetycznie, łączy się z łatwością i przynosi ci radość.

man in prayer trinity esoterics

Może nam w tym pomóc arturiańska święta geometria:

Następujące obrazy zostały stworzone przez Jana Pawła Polka
z arkturiańskimi przesłaniami i medytacjami kierowanymi przez Jill Mara

Manifestacja

Manifestation


Z tego obrazu budzi się siła tworzenia w trójwymiarowej sferze.
Aktywuje on zdolność do manifestowania pragnień w waszym świecie.
Wzmacnia zdolność twórczą i motywację do tworzenia koncepcji w konkretnej formie.

Medytacja intencji
Pragnienia mojej duszy ujawniają się w mojej rzeczywistości.


Powtarzanie

Repatterning


Oglądanie tej formacji pozwala na dostęp do starych wzorów
i zmianę ich na coś nowego.
Użyj tego narzędzia, gdy jesteś gotowy zrezygnować z negatywnych zachowań
lub przekształcić je w pozytywną jakość.
Ten obraz pozwala na zmianę twoich podświadomych nawyków i reakcji.
Pozwala on na odtworzenie twojego myślenia i automatycznych działań.
Używaj go, kiedy jesteś gotowy do dokonania trwałej zmiany.
Najlepiej używać go na określonym wzorze, który chcesz przekształcić.

Medytacja Intencji
Nie jestem już kontrolowany przez tę podświadomą potrzebę.
Powtarzam to stare zachowanie w korzystniejszym kierunku.


Dusza Przeznaczenie

Soul Purpose



Każdy człowiek przychodzi do wcielenia z celem, który chce spełnić.
Ta formacja aktywizuje wewnętrzne poznanie tego celu i pozwala dostrzec znaki,
które w każdym dniu doprowadzą ich do najwyższego zamierzonego przeznaczenia.

Medytacja intencji
Cel mojej duszy objawia mi się każdego dnia i działam zgodnie z tym
misja.

Integracja

Integration


W waszym świecie polaryzacji,
można znaleźć prawdziwą integrację sił przeciwieństw.
Obraz ten pozwala duszy ujawnić światło w jej własnych ciemnościach
i zobaczyć światło w ciemnościach świata.
Kiedy te pozornie przeciwstawne siły łączą się,
dusza jest prawdziwie zintegrowana
i polaryzacja chwyta się za istnienie.

Medytacja intencji

Akceptuję moją ciemność jako objawienie mojej światłości
i czuję, że moja dusza się integruje.
do ukończenia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz