wtorek, 4 lipca 2023

Judith Kusel: Przekraczając przeszłość, teraz.




https://www.judithkusel.com/

Znajomy lekarz, który jest między innymi astrologiem, 

powiedział mi coś głębokiego, 

co nagle wyjaśniło mi wiele na temat mojej własnej ścieżki duszy: mianowicie, 

że moja dusza może uzyskać dostęp do przeszłości,

 tak jak w zaginionych cywilizacjach i wzorcach poprzedniego życia dla innych dusz. 

Tak jak robię to z moimi odczytami duszy, moimi książkami i naukami, 

aby pomóc innym w końcu się uwolnić, 

abym mógł poprowadzić drogę do Nowej Ziemi 

oraz do manifestacji i dostępu do nowych wyższych stanów wymiarowych, 

jako drogi prysznica, którą naprawdę jestem.

Rzeczywiście, 

miałem to głębokie poczucie wyższego powołania przez całe moje życie. 

To było jak gnoza i bardzo upokarzające. 

W tym życiu nie chodzi o mnie; nigdy tak nie było i nigdy nie będzie. 

Chodzi o większe dzieło, najwyższe powołanie, ukończenie tego, 

co zostało Bosko zadekretowane dla tej ziemi i ludzkości wieki temu!

Jestem prowadzony, aby podzielić się z wami tym,

 co następuje,

 ponieważ w ciągu ostatnich kilku tygodni zdałem sobie sprawę z tego,

 jak przekraczamy przeszłość,

 ponieważ wyższe portale otworzyły się na najwyższe sposoby, 

które podnoszą nas poza to, co poza nami. 

Pisząc to, mam łzy inspiracji.

 Przemiana wzrasta teraz na wszystkich poziomach 

i we wszystkich naszych dwunastu ciałach.

Widzę to jako czas spalania starego i eksplozji nowego,

 jak wtedy, gdy nasiona życia otwierają się, 

aby uwolnić wzrost zupełnie nowego życia 

we wszystkich formach i przejawach.

Ponieważ jest to tak bardzo potężne, 

potrzebujemy ciszy i spokojnego czasu,

 aby móc pozwolić temu zrywowi wzrostu wydarzyć się bez przeszkód.

 Aby coraz bardziej otwierać centrum serca i pozwolić, 

by prowadziła nas Moc Miłości.

Niech wszystko inne odpadnie i rozpuści się.

Płonący oślepiający miecz Prawdy jest w użyciu. 

Ogromne rzeczy dzieją się teraz szczególnie we Francji. 

Wybucha nowa rewolucja Mocy Miłości.
 

Powracają trubadurzy, bardowie, 

Ewangelie Miłości, Gnoza, 

gdy wszystkie kłamstwa odchodzą.
 

Rodzi się Wiek Miłości.
Niech ci, którzy mają uszy, usłyszą.
Niech ci, którzy mają wewnętrzne oczy, widzą.
Niech ci, którzy intuicyjnie wiedzą, wiedzą.
Mówiłem.

Tak wiele starych dusz jest teraz 

w swoim ostatnim wcieleniu na Ziemi i będzie miało wyzwanie,

 aby ostatecznie rozpuścić, przepracować, 

wybaczyć z Miłującą Łaską wszystko, 

co kiedykolwiek zostało źle stworzone z innymi duszami.

Zauważ,

 że od czasu przesilenia energie podnoszą nas 

do oktaw wyższych pasm częstotliwości, 

więc nie bądź zaskoczony, 

gdy banki pamięci duszy otworzą się i stare wzorce wypłyną na powierzchnię.

 Otwórz swoje serce, podziękuj za lekcje opanowania duszy i w końcu odpuść. 

Co więcej, wybacz sobie.

Ogień oczyszczenia sięga bardzo głęboko. 

Głębiej niż głęboko.
Im więcej wybaczamy i odpuszczamy,

 tym bardziej serce otwiera się na Boską Miłość i Światło, 

które nas wypełniają.

 Im lżejszy i jaśniejszy się stajesz.
 

Ogromne błogosławieństwa napływają teraz do naszego życia, 

gdy odpuszczamy.
 

Przemienienie dosłownie oznacza przemianę w czyste Boskie Światło, 

Boską Miłość i Boską Moc. 

Aby w pełni żyć swoją prawdą duszy.

W pełni przemienić się w tęczowe ciało Światła.
Czystość.
Prawdy.
Miłości.
Światła.
Wszystko jest Miłością.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz