czwartek, 16 lutego 2023

Twoja wewnętrzna istota jako Twój największy zasób




Twoja wewnętrzna istota 

- twoja dusza lub wyższe ja 

- nie jest czymś, co masz. 

To jest to, czym jesteś.

Twoja pełna świadomość jest twoją wewnętrzną istotą. 

Wszystkie tak zwane części twojego umysłu - świadome, 

podświadome i nadświadome części 

- są wszystkimi aspektami twojej jednej,

 kompletnej świadomości, 

twojej wewnętrznej istoty.

 

Twój świadomy umysł jest wynikiem tego,

 że twoja wewnętrzna istota skupia uwagę na zewnętrznym świecie

 poprzez twój fizyczny mózg i zmysły. 

Kiedy zamiast tego kierujesz swoją uwagę 

z zewnętrznego świata na świat wewnętrzny, 

uzyskujesz dostęp do zasobów swojej wewnętrznej istoty.

Twoje wnętrze posiada całą mądrość, zrozumienie i siłę,

 której kiedykolwiek będziesz potrzebował. 

Jest to twój ostateczny, osobisty zasób. 

Twoja wewnętrzna istota jest również twoim łącznikiem 

z wszechświatem i świadomością stojącą za wszelkim życiem, 

Nieskończonym Bytem.

 

Jeśli myślisz o sobie, 

że żyjesz jak artysta na scenie, 

to twoja wewnętrzna istota jest jak technik za kulisami,

 który upewnia się, że twój występ ma całe wsparcie, 

którego potrzebuje, aby wszystko wydarzyło się na czas.

Ilość wiedzy i mądrości dostępnej w tobie jest nieograniczona. 

Aby uzyskać do niej dostęp, 

musisz tylko zrobić intencję, 

aby wejść do środka i znaleźć ją.

 

Twój podświadomy umysł uruchamia 

wszystkie twoje systemy biologiczne 

bez świadomego wysiłku z twojej strony. 

W rzeczywistości, jeśli pomyślisz o tym, 

podświadomy umysł mrówki wie więcej 

o biochemii niż dzisiejsi czołowi naukowcy.

Twoja wewnętrzna istota wie jeszcze więcej; 

w rzeczywistości wszystko o wszystkim, 

o czym chcesz wiedzieć.

 Sztuką jest zadać pytanie,

 a następnie wyciszyć swój świadomy umysł na tyle,

 by usłyszeć odpowiedź.


Kiedy stajesz się świadom prawdziwej natury 

swojej wewnętrznej istoty i jej zasobów mądrości, 

zrozumienia i siły, 

zaczynasz rozpuszczać wiele dawnych ograniczeń dla swojego rozwoju.

Kluczem do wyrażenia swojego ludzkiego potencjału jest świadomość, 

że cały potencjał leży w tobie i musisz tylko otworzyć zewnętrzny kanał,

 aby zacząć pozwalać temu nieograniczonemu potencjałowi wypływać na świat.

 

Moc jest wewnątrz. 

Aby stać się upełnomocnionym, 

nie musisz stać się czymś nowym. 

Wystarczy, że uświadomisz sobie, 

że już masz tę moc w sobie, a następnie pozwolisz, 

by ten nieskończony wewnętrzny potencjał popłynął do twojego życia.

Aby rozwinąć swoje poczucie świadomego kontaktu ze swoim wnętrzem,

 postrzegaj je jako sposób na partnerstwo w projekcie Życia. 

Bądź skłonny pytać swoją wewnętrzną istotę o opinie na temat codziennych decyzji. 

Ma ono szersze spojrzenie na energie życia niż twój fizyczny umysł,

 więc jest to partnerstwo, 

które przynosi ogromne korzyści w postaci szczęśliwych,

 bezpiecznych i produktywnych doświadczeń.

**By Owen Waters

**Source

 

 

Ci co mnie znają nie tylko od wczoraj wiedzą, że to czysta czuciowiedza,

Agni Jogi jakby skrypt kompletu 12 tomów wiedzy Rerichów, co pisałem.

Czas tak szybko minął dwudziestu paru lat, a pierwszy blog od 2006 roku.

 Kiedy opisywałem swoje odniesienia do greckiego teatru i nas jako projektora,

W odniesieniu do ekranu rzeczywistości i nie miałem odwagi nazwać ją iluzją.

 

Bo faktycznie to co sami tworzymy i oglądamy - jesteśmy jak w kropli oceanu,

Jak rybki zamknięte w akwariach zanurzonych w nim, ale świadome swojego.

 Przyszła mi taka refleksja na stare lata, że mi teraz dopiero dobrze jest w nim...

Przestałem się w nim szamotać i jak gdyby kolejne ściany przestawały istnieć.

 

Kiedyś przeżyłem coś podobnego przy zatrzymaniu akcji serca ale na chwile,

Wypłynąłem z niego wolny jak gin z butelki widząc wszystko nieograniczone.

 Dla mnie trwało to wielokrotnie dłużej zanim inny wzrok się przyzwyczaił...

 

Widziałem to jakby od środka oceanu na poszczególne akwaria czy konstelacje?

Wróciłem, odmieniony i upewniony, że jestem na właściwej drodze duchowej,

Że to nas chroni i mnie przed wariacjami projekcji tej iluzji jak i naszej własnej..

Uświadomiłem sobie, że jesteśmy jak te małe dzieci oglądające straszne bajki..

Ale nie przestraszone do końca tak jak one, bo świadome, że obok są rodzice.


Sądzę, że ten przekaz, jak i moje zwierzenia pomogą nam obejrzeć go do końca!

./Jeszcze bardziej zwariowany niż ten o babci w brzuchu wilka...../


autor blogu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz