piątek, 10 lutego 2023

Spin się zmienił

 Jenny Schiltz ~




https://tinyurl.com/3vxukzbh

 

Być może zauważyłeś, 

że rzeczy czują się nieco inaczej. 

Być może nawet wyglądają nieco inaczej. 

Nastąpiła subtelna, ale wyraźna zmiana.

Ostatnio poprosiłam mój zespół o wyjaśnienie, co się dzieje, 

ponieważ wielu moich klientów również wykryło zmianę. 

Niektórzy odczuwają to jako ogromne westchnienie ulgi, 

podczas gdy inni czują się całkowicie zagubieni i pokonani. 

Można się tego spodziewać, 

ponieważ wszyscy jesteśmy na różnych etapach 

wzrostu i rozwoju naszej duszy.

 Umysł może chcieć porównywać lub kategoryzować, 

ale to nie przynosi nam nic dobrego.

 Każdy z nas jest na swojej własnej drodze, 

z własną historią, rozumieniem i umowami.

 Mój zespół wyjaśnił, co się dzieje, mówiąc, 

że obrót naszych komórek uległ zmianie.

 Pokazali mi ludzkie ciało z wewnętrznym spinem 

idącym w jednym kierunku,

 a następnie ostatnio przesuniętym na spin w innym kierunku.

Pokazali mi, że w ludzkiej formie nasze urazy, 

choroby i źle ustawione myśli 

i wzory nie mogły się przekształcić w nowy spin.

 Pozostały kręcąc się w stary sposób.



Zobaczyłem obraz ciała jako całości wirującego w jedną stronę 

i wszystkie nasze "rzeczy" wirujące w drugą stronę. 

 

W rezultacie wszystko, co nie kręci się w nowy sposób,

 jest zmuszone do wyjścia na powierzchnię.

 Nie może się już dłużej ukrywać.

To, co może wyglądać jak problemy fizyczne, 

czasami wiele z nich pokazuje się.

 Niektórzy odkrywają, 

że muszą zmierzyć się z poważnymi problemami zdrowotnymi. 

 

One zawsze tam były, 

być może uśpione,

 ale teraz wynurzyły się na wierzch, 

aby zostać zauważone i leczone.

 Z tym wiąże się wyzwanie dla naszych przekonań 

dotyczących systemu medycznego.

 Te, które są ściśle zachodniej medycyny

 mogą znaleźć się czucia pozbawione

będą szukać alternatywnych środków.

 Ci, którzy są ściśle alternatywni mogą stwierdzić, 

że są zmuszeni do szukania zachodniej pomocy medycznej.

(Proszę zauważyć, 

że nie wszystkie bóle są symptomami wzniesienia, 

niektóre są znakami ostrzegawczymi, 

że coś jest nie tak w ciele).

Ja jest nie tylko fizycznymi manipulantem 

który wznosi niepewności, wstyd, 

winę i traumy co trzymamy. 

Te dosłownie nie mogą być przeniesione w nowe. 

Wszyscy jesteśmy wyzwani, 

aby nie tylko "zobaczyć" nasze rzeczy, 

ale uzdrowić je i wyjść poza nie. 

Dopóki nie będziemy w stanie tego zrobić, 

będziemy nadal doświadczać dysonansu 

w naszych formach i w naszej rzeczywistości.

Niedopasowane przekonania i programowanie 

również zostaną nam pokazane.

 Każdy z nas ma wybór, 

aby dostosować je do skoncentrowanej na sercu prawdy,

 lub podwoić się w tym, jak myślimy, że powinno być.

 Elastyczność we wszystkich rzeczach jest kluczem. 

Każde miejsce,

w którym mamy twarde przekonania,

 zostanie zakwestionowane.

Mój zespół powiedział,

że niektórzy zdecydują się opuścić to wcielenie, 

ponieważ wszystko, 

co wychodzi na powierzchnię jest po prostu zbyt duże. 

Możemy również zobaczyć więcej ludzi walczących psychicznie,

 a wraz z tym wzrost przemocy domowej,

 furii drogowej, przemocy z użyciem broni itp.

 Nie dość ludzi ma odpowiednie narzędzia do przepracowania, 

przesunięcia i uzdrowienia wszystkiego,

 co było głęboko ukryte wewnątrz. 

Współczucie dla innych i dla siebie będzie naszą największą siłą,

 ponieważ jestem pewna, że wszyscy będziemy mieli momenty, 

w których w jakimś stopniu "przegrywamy".

Po tej rozmowie z moim zespołem miałem ciekawy sen:

Moja najmłodsza startowała w wyborach do jakiegoś urzędu politycznego. 

Ma teraz 14 lat i tak bardzo różni się od swoich dwudziestokilkuletnich sióstr. 

Myśli, postrzega i działa inaczej.

 To, co ją motywuje, jest również zupełnie inne.

 Pod wieloma względami jest normalną nastolatką 

próbującą przetrwać okres dojrzewania, 

ale różnica jest wyczuwalna w inny sposób.

W tym śnie ona i inni kandydaci mieli spotkać się z prasą. 

Spojrzałam na innych, 

mieli przygotowane przemówienia, plakaty i doradców. 

Moja córka miała tylko ojca i mnie. 

Siedziała cicho, czekając na swoją kolej.

Od razu pomyślałam ~ O mój Boże,

ona nie zrobiła nic, co powinna zrobić, 

aby przeprowadzić udaną kampanię! 

Dla mojego postrzegania było to tak,

 jakby robiła pół wysiłku. 

Spojrzałem na nią i powiedziałem:

 "Dlaczego nie zrobiłaś tych rzeczy? 

Czy nie chcesz wygrać tego biura?"

Powiedziałem jej nawet: " 

Jesteś genialna, ale jesteś leniwa".

Nic mi nie odpowiedziała,

 tylko wpatrywała się we mnie swoimi niebiesko-zielonymi oczami

 z miną "mama jest idiotką". 

 Jeśli masz nastolatki, znasz to spojrzenie, lol. Byłam tak sfrustrowana.

Wtedy mój mąż podchodzi cały podekscytowany i mówi, 

że Maddie ma przewagę na poziomie 33%; 

następny najwyższy kandydat ma tylko 12% głosów! 

Moja córka patrzy na mnie i daje mi mały uśmiech.

 Nawet we śnie zrozumiałam znaczenie 33 i zaczęłam się śmiać.

Obudziłem się ze snu wciąż chichocząc 

i usłyszałem mój najwyższy aspekt wyraźnie mówiący: 

"To co było sposobem już nie będzie działać. 

Wszystko trzeba będzie zobaczyć świeżymi oczami i świeżym sercem.

 Pozwól odejść staremu sposobowi. 

Nic nie będzie takie samo, 

a kiedy będzie oceniane według starych standardów,

 zawsze będzie postrzegane jako brakujące. 

A przecież jest dokładnie tak, jak powinno być".

 Usiadłem z tym przesłaniem i widzę, 

jak stary sposób kontra nowy będzie się ścierał.

 Jesteśmy wyzwani, 

aby uwolnić się od tego, jak myślimy, 

że rzeczy powinny być,

 i pozwolić im przesunąć się z wdziękiem. 

Im bardziej odpuścimy i skupimy się na nowym, 

tym szybciej przejdziemy przez tę monumentalną zmianę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz