piątek, 3 lutego 2023

Skróćcie czas tej manipulacji

 Boska Matka: 



 

Boska Matka wcielona jako Maryja, Matka Jezusa

W 2018 roku Archanioł Michał doradzał mi i dwóm innym osobom,

 abyśmy skrócili czas pomiędzy teraz a Rewalem. 

Nigdy nie zastanawiałam się poważnie nad tą sprawą. 

Właśnie w tym momencie pojawiła się Boska Matka....

Boska Matka w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem 

przez Lindę Dillon, 2 maja 2018).

Boska Matka: Ja jestem Matką.

Steve: Witaj, Matko.

DM: I, tak, Michael ustąpił. 

Pragnę, aby to błogosławieństwo [Rewal] przebiegało, 

nie z miejsca chciwości czy nawet potrzeb, 

czy uzurpacji władzy, a przecież jest wielu na planecie, 

którzy dosłownie zaangażowali się w chaos tego daru.

Ale nadszedł czas, aby nie błogosławić chaosu,

 ale aby naprawdę rozpocząć transformację, 

która pochodzi z miłości. 

Tak często moje dzieci w desperacji zwracają się do mnie i wołają: 

"Pomóż".

 W sferze ludzkiej tak wiele razy,

 gdy dziecko lub młody dorosły ma kłopoty, 

zwracają się do rodziców i mówią: 

"Czy możesz mi pomóc z czynszem? 

Czy możesz mi pomóc w studiach? 

Czy możesz mi pomóc z opieką nad dziećmi?" 

A na drugim końcu spektrum,

 dzieci opiekują się swoimi rodzicami.

To jest matka. 

Dbam o was, moje dzieci. 

Tak, że to, jak działa nowy 

- jak działa mój nowy początek 

- może być dosłownie pokazane.

Czy będą teraz tacy, te głupie dzieci, 

które wezmą pieniądze i uciekną? 

Tak. I czy będą tacy,

 którzy będą próbowali uzurpować sobie władzę? 

Tak.

Ale jest was wystarczająco dużo. 

Więc proszę moje fizyczne statki na planecie - ze mną, 

ponieważ potrzebuję, chcę, pragnę, 

to jest Mój Plan - abyśmy zrobili to razem.

Więc skurczymy to,

 co zostało sztucznie wydłużone w czasie 

poprzez całą tą manipulację i prawdziwą chciwość, 

nadużywanie władzy. 

To nie jest celem Mojego daru.

 Zatem obejmuję was. Upoważniam was i proszę, abyście to zrobili.

Steve: Tak, Matko.

Boska Matka: I powiecie,

"W imię Ojca/Matki Jedynej, 

proszę o pozwolenie, 

pomoc i przewodnictwo we wprowadzeniu 

w doskonałe ramy czasowe dostarczenia Obfitości Matki; 

Jej daru dla nas, jako jej oprowadzających 

po drodze oraz założycieli i współtwórców Nowej Ziemi." ...

Zakotwiczcie wiedzę o tym boskim upoważnieniu do działania w moim imieniu,

 głęboko w waszym sercu, umyśle, komórkach. 

Jesteś upoważniony, drogie serce.

 Nie chodzi tu o egoizm. 

Chodzi o spełnienie. ...

Idź z moją miłością, słodka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz