poniedziałek, 27 lutego 2023

Codzienne przesłanie na 28.08.2023 r.


 

 

Polecane


Wierzę w anioły. 

Nie, nie tylko te w niebie,

 te na niebie. 

Widziałam bowiem Anioła tu na Ziemi, 

ich miłość sprawiła, 

że poczułam się jakbym była gotowa do lotu. 

Widziałam i czułam światło tego Anioła, niewyobrażalne piękno,

 ich roztapiającą serce obecność.

 Czułam ich miłość i to było rajskie, 

przypominało mi moją własną wewnętrzną istotę. 

Jednak nie byłam wystarczająco delikatna, 

aby Anioł został. 

Wyszły ze mnie niezamierzone, okrutne,

 stare energie i odepchnęłam Anioła. 

Anielskie piękno, miłość i radość, 

to wszystko było tutaj i bardzo realne. 

Teraz nawet *miłość *gwiazd może *wlać się *w moje *bycie i nie wypełni tej pustki, 

którą czuję. 

~Kejraj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz