wtorek, 23 sierpnia 2022

Wszystko jest energią

Judyta Kusel - Chrześcijańskie istoty pozaziemskie




 judithkusel.com

 

Wszystko jest energią i proces Przesunięcia

lub Wzniesienia jest tak naprawdę przesunięciem częstotliwości wibracji,

 ponieważ wznosimy się w oktawach zmian Ciała Świetlnego, 

aż dopasujemy się do pasma częstotliwości 5-7 wymiaru.

Tutaj wchodzi w grę Uniwersalne Prawo Rezonansu: 

Im wyższe jest twoje własne wibracyjne pasmo częstotliwości,

 tym bardziej będziesz przyciągać to,

 co rezonuje z twoimi własnymi polami energetycznymi, 

na wszystkich poziomach.

To, co nie jest w tym rezonansie, 

po prostu zniknie z waszych pól rezonansowych.
 

że chrystusowe rasy pozaziemskie wylądowały na ziemi,

 a potem nas uwolniły.

Nie jest tak. 

W rzeczywistości one zawsze tu były i nigdy nie odeszły.

Pracuję z nimi i zawsze mi powtarzają, 

że musimy podnieść nasze wibracyjne pasma częstotliwości,

 tak abyśmy osiągnęli ten stan rezonansu,

 w którym nie tylko oni mogą swobodnie z nami współdziałać

 (jako że wielu z nich jest w 7-12 wymiarze 

i nie są widoczni dla gołych oczu 3D). 

Dosłownie oznacza to, 

że musimy się dopasować wibracyj nie

i wtedy Prawo Rezonansu zaczyna działać.

Mogą jednak uczynić się widzialnymi dla ludzi 

poprzez projekcję holograficznych obrazów siebie 

dla tych z niższego stanu wymiarowego. 

To samo dotyczy ich statków,

które w większości przypadków nie są dla nas widoczne.

Kiedy pracowałem na północy i aktywowałem pola energetyczne,

 Lynette, która była ze mną, 

chciała znaleźć święty ołtarz na szczycie góry,

 na którym staliśmy

. Zobaczyliśmy statek kosmiczny unoszący się nad nami i powiedziałem: 

"To jest tutaj.

 Znajdziemy go."

Zostaliśmy pokierowani, 

aby pójść ścieżką najbardziej oddaloną od nas

 i ku mojej radości zauważyłem dolmen obok drogi. 

Następnie otrzymałam wskazówki, 

aby iść dalej ścieżką, kiedy moją uwagę zwrócił wysoki,

 blond i przystojny mężczyzna, 

który pojawił się jakby znikąd po prawej stronie, 

w pewnej odległości, gdzie nie było żadnej ścieżki, 

tylko skały, a on wydawał się po prostu nad nimi ślizgać!

Stanął tuż przede mną, a ja spojrzałam w jego oczy i od razu wiedziałam, kim jest. 

Następnie pokazano mi starożytny ołtarz, którego szukaliśmy, a potem on zniknął. 

Tak po prostu!

Lynette, która teraz zawróciła, 

aby mnie odnaleźć, 

też go zobaczyła i kiedy zniknął,

 spojrzeliśmy na siebie i powiedziała:

 "On był ze statku!" 

i zidentyfikowała go, 

nawet tak jak ja to zrobiłem

choć jej tego nie powiedziałem.
Rzeczywiście, on holograficznie wyświetlał się,

 aby nas poprowadzić!

Przebyłam długą drogę od kwietnia i rzeczywiście przekaz, 

który otrzymałam jest jasny,

 że w miarę jak będziemy się wznosić, 

a nasze wibracyjne pola energetyczne będą wzrastać poprzez Prawo Rezonansu,

 będą one w stanie chodzić z nami w naszej nowej formie ciała świetlnego, 

nawet tak jak my z nimi.

Nie oznacza to, 

że nie można dostroić się do nich na poziomie duszy i wejść z nimi w interakcję. 

Mówię o istotach z wyższych wymiarów, piątych i dalszych,

 które przestrzegają Prawa Jednego, o Chrystusowych Istotach.

Zawsze mi się mówi, 

że wcieliliśmy się,

aby przekształcić się w 5. wymiar 

i w ten sposób przejść przez ten proces, 

a teraz musimy doprowadzić to do końca, 

jak się zgodziliśmy.

Pomagają oni na wszelkie możliwe sposoby 

i mogę to potwierdzić z wielką miłością.

Są oczywiście inni, którzy nie są z ich Ilk.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz