wtorek, 30 sierpnia 2022

Inwokacja

 Sandra Walter:




https://tinyurl.com/3unb67du


W imię Wcielonego Stwórcy, którym JESTEM, 

witam w i z powrotem moje Wyższe Ja, 

Chrystusowe Ja, Wszechmocną Obecność JESTEM 

i wszystkie moje Boskie aspekty 

we wszystkich równoległych rzeczywistościach 

widzialnych i niewidzialnych. 

Zjednoczcie się w tej chwili.

Skupcie się tutaj. 

Oczyśćmy i przekształćmy moje fizyczne doświadczenie,

 aby odzwierciedlało moje Boskie Nieskończone Ja, 

czystą esencję Źródła (Boga) JAM JEST.

Przywołuję moje święte centrum serca, 

aby było w pełni aktywowane w zgodzie z moją najwyższą ekspresją Źródła, 

na najwyższym poziomie komplementarnym dla mojej podróży w tej chwili.

Wybieram najwyższą aktywność wdzięczności, 

tworzenia pokoju, kreatywności, pokory, B

oskiej Miłości i Boskiej neutralności w każdym momencie. 

Niech każda myśl, słowo, uczucie, działanie i wybór, 

którego dokonuję tego dnia, będzie zestrojone z najwyższym dobrem 

dla wszystkich zainteresowanych.

 Otwieram się na moc mojego serca, miłość, Boską Wolę i Boską Miłość, 

Światło i Służbę w każdej chwili.

Przywołuję Diamentowe Promienie Chrystusa, 

aby ujawnić i wzmocnić moje prawdziwe serce,

 które jest moim Boskim nieśmiertelnym połączeniem ze Źródłem. 

Centrum serca, rozświetl się!

Pola serca, wirujcie, rozszerzajcie 

i wzmacniajcie to Diamentowo-Słoneczne światło.

 Rozpal tę świętą ognistą miłość we wszystkich moich działaniach, 

liniach czasowych i wyborach tego dnia.

Wyższe Ja, przedstaw mi Boskie synchroniczności

i możliwości na mojej ścieżce uczenia się,

 otwierania mojego serca i bycia w służbie dla wszystkich.

Przywołuję wszystko, 

co jest święte jako moją podstawową rzeczywistość i świadomość.

Najwyższe poziomy Światła, nadpisują 

i unieważniają wszystkie mniejsze rzeczywistości i zniekształcenia

. Przywołuję pokój, harmonię, 

bezwarunkową Miłość i Wzniesienie jako moją podstawową rzeczywistość.

 Niech te Boskie cechy i częstotliwości będą dostępne 

dla wszystkich chętnych serc wybierających Wzniesienie w tym Teraz.

Poświęcam się tej Boskiej transformacji. 

Niech ta intencja czystego serca przekształci wszystkie moje działania,

 myśli, emocje, pracę w służbie i kreacje,

 aby w pełni zharmonizować się z moim Boskim Wcieleniem 

mojego czystego Źródła-jako-Ja.

Wszechmocna Obecność JAM JEST, 

przywróć wzorce doskonałości w moim ciele z łatwością i łaską.

Wyznaczam to pod wszystkimi łaskami 

i siłami Nieskończonego Czystego Stwórcy Źródła. 

Wywołuję to na najwyższym poziomie dozwolonym przez Prawo Kosmiczne,

 w Boskim zestrojeniu z czystym i prawdziwym organicznym Wzniesieniem.

Kocham Cię, Błogosławię Cię, Dziękuję Ci. 

Niech tak będzie. Tak jest.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz