środa, 24 sierpnia 2022

Nickie Hamid - O przebaczeniu



https://www.globalmissionoflove.com/

 

O przebaczeniu

Przebaczenie koncentruje się wokół Daru. 

Pomyśl przez chwilę o słowie.... 'Dla Dawania'.

Więc wybraliście, aby zapomnieć kim jesteście, 

bezwarunkową miłością, którą jesteście.

 Dlatego zanim się wcieliliście, 

ustawiliście znaczniki w swoim życiu

 i zaaranżowaliście graczy,

 aby chętnie prezentowali wam dary, 

które obudzą waszą Pełną Moc Miłości.

W ten sposób otrzymywaliście doświadczenia, 

a kiedy dostrzegaliście w nich dar, 

budziliście się do większej ilości swojej własnej prawdy.

 Prawdy, która łączy was ze wszystkim.

A dar przychodzi w teraźniejszości, 

czyli w rozpakowaniu umysłu i emocji, bólu i zranienia, 

a wnosząc do tego swoją Miłość i zrozumienie dla drugiego człowieka, 

oświetliłoby to twoją własną Miłość, twoje współczucie dla siebie.

Dla przebaczenia zapytaj "co było w tym darem dla mnie".

Kiedy możesz zobaczyć ten dar,

 wtedy jest głębokie, 

odczuwalne w sercu "dziękuję". 

Wtedy jest już po wszystkim, jeśli tak mówisz. 

Łzy, dar, westchnienie, uśmiech i "dziękuję".

Tak więc w rzeczywistości nie ma potrzeby przebaczania, 

ani drugiemu, ani sobie, bo jest "wszystko dobrze".

Jednak szukanie przebaczenia jest skutecznym przewodnikiem 

w rozpoznawaniu daru.

Wiem, że łatwo jest to powiedzieć. 

Ja jest tylko umysłem 

który chce utrzymywać na negatywnym doświadczeniu 

i emocjach które utrzymują biegać ból stary,

 zużyte myślowe pętle

 które wzmacniają niemiłego kłamstwo 

że być może ty jesteś niegodny 

i jesteś jakoś zasługujący ból (jaźni litość).

Aby zobaczyć, poczuć, 

a następnie Wiedzieć wdzięczność za doświadczenie

 i pamiętanie i "Poof", to jest zwolniony.

I od czasu do czasu będziesz przypominany,

 aby upewnić się, 

że dostrzeżenie daru i wolność od nawyku krzywdzenia siebie

 jest całkowicie uwolniona w ogniu twojej miłości 

do tego wszystkiego i głębszego współczucia, 

które teraz możesz posiadać.

Jakimi darami jesteście dla mnie.

Dary są do dawania.

Ty dajesz mi Dar pamiętania, a ja daję ci Dar JA JESTEM.

To jest do dawania.

Tak bardzo Cię kocham
**********************
PS A kiedy są jeszcze ludzie lub ktoś, 

komu nie możesz wybaczyć, 

to jest jeszcze głębia twojego własnego Współczucia dla siebie, 

której nie osiągnąłeś.
I nie ma tu żadnego osądu.
Tylko osąd, który sam sobie wystawiasz, 

Piękny HUman, 

Wspaniała Istota Duchowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz