wtorek, 2 listopada 2021

To może być proste

 

 To może być proste



Celia Fenn

https://starchildglobal.com/

Wciąż cieszę się wiosną tam gdzie jestem. 

Ale energia przez ostatnie kilka dni była bardzo silna. 

Słońce wypuszczało rozbłyski słoneczne,

a rezonans Schumanna był bardzo wysoki!

Stwierdzam jednak, że radzę sobie dobrze i czuję się dobrze.

Wydaje mi się, że dotarłam do częstotliwości, 

w której mogę utrzymać moją fizyczną równowagę 

i dobre samopoczucie pomimo szalonej aktywności Słońca

 i napływu wszelkiego rodzaju energii!

Wierzę, że z koncentracją 

i wytrwałością wszyscy możemy osiągnąć ten stan pokoju i równowagi. 

Dla mnie wymagało to miesięcy intencji

 i skupienia oraz determinacji,

 aby być w częstotliwości Nowej Ziemi.

Czuję również,

 jak dał mi znać Archanioł Michał, 

że częścią tego procesu jest ZWOLNIENIE

 i bycie w tym miejscu spokoju. 

Jeśli nie zwolnimy, po prostu się rozpędzimy 

i wtedy tworzymy "wiry chaosu", 

które mają tendencję do potykania się nas, 

dosłownie i w przenośni.

Możemy uszkodzić siebie na tak wielu poziomach,

 jeśli wibrujemy wszędzie.

Czasami mi się to zdarza, 

ale wtedy podejmuję świadomy wysiłek,

 aby zwolnić, głęboko oddychać i wyjść z wiru chaosu,

 który stworzyłem/współtworzyłem.

Tak więc, gdy zbliżamy się do 11 listopada, 

kiedy wszystko znowu przyspieszy, 

tak ważne jest, aby wejść w nasze Opanowanie 

i "oddychać" w spokoju i pokoju.

Utrzymujcie ten Pokój, 

a coraz bardziej będzie się on stawał waszą rzeczywistością, 

w miarę jak będziecie wchodzić w częstotliwość Nowej Ziemi.

A jeśli znajdziecie się w chaosie 

i będziecie odczuwać symptomy i niepokoje, 

po prostu podejmijcie stanowczą decyzję, 

aby przenieść się ze starego 

i chaotycznego w miejsce Spokoju i Radości!

To może być takie proste!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz