czwartek, 4 listopada 2021

Każde spotkanie już teraz

 

 Judith Kusel:



http://www.judithkusel.com


Każde spotkanie teraz jest święte.

Każde spotkanie jest teraz święte.

Biały Płomień Czystości

 i Uniwersalna Świadomość Chrystusowa omiata Ziemię, 

w pełni zakotwiczona w Nowej Ziemi.

To jest Nowy Złoty Wiek!

"To jest niepodobne do niczego, 

czego kiedykolwiek wcześniej doświadczyłem.

Fala, po fali, po fali!

To wykracza poza słowa!

Poza opis!

Poza wyrażenie!

To po prostu jest!

Pochylam głowę z wdzięcznością!

Z pokorą!

Być w stanie doświadczyć 

i być świadkiem tego, to naprawdę przywilej!

Moje serce i dusza radują się!

Jestem wdzięczny!

 "(Mój wpis w dzienniku z dzisiejszego ranka)

To, na co ja 

i tak wiele dusz pracowało przez tak wiele żyć,

 jest wreszcie tutaj.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz