środa, 17 listopada 2021

Nowa Ziemia jest w pełni obecna

 

 Udith Kusel:



Judith Kusel.com

Moje serce i dusza są wypełnione tak wielką wdzięcznością i podziwem, 

ponieważ Nowa Ziemia jest teraz w pełni obecna 

i rzeczywiście znaki są wszędzie.

W tym tygodniu rozpoczęłam mój Kurs "Biały Płomień" 

i wczoraj wieczorem miałam pierwszą sesję Zoom,

 a kiedy zostałam przyciągnięta do wyjścia na balkon wczesnym rankiem,

 powitała mnie ta scena!

Świątynie Kryształowych Piramid Białego Płomienia 

są teraz ponownie w pełni aktywowane i rzeczywiście, 

wczoraj wieczorem dzieliłem się z moimi studentami 

całą moją podróżą ponownego odkrycia, a także tym, 

o co chodziło w Technologii Piramid w Starożytności.

Pracuję intensywnie z Kryształowymi Piramidami 

i Siatkami Krystalicznych Piramid od 2008 roku

 i rzeczywiście przyszło to jako potwierdzenie dziś rano, 

kiedy zrobiłem to zdjęcie!

To przyszło jako ogromny znak, 

za który jestem tak wdzięczna!

Rzeczywiście przekroczyliśmy linię 

i weszliśmy w punkt bez powrotu w ciągu ostatnich trzech dni.

Nowa Ziemia tętni życiem, jest żywa, a znaki są wszędzie,

 jeśli tylko ktoś ma oczy, by widzieć, uszy,

 by słyszeć oraz serce i duszę, by wiedzieć!
Wewnątrz mojej takiej radości! 

Jestem przepełniony Miłością.

Kiedy ktoś jest wyniesiony poza to, 

co poza i zjednoczony z Wszystkim, 

co Jest, słowa są zbyteczne.

Miałam tak wiele łez czystej wdzięczności,

 podziwu i zdumienia od wczoraj, 

kiedy otrzymałam wiadomość 

i zdjęcia od drogiej przyjaciółki i tego, 

o co byłam prowadzona, 

by poprosić ją o zrobienie dokładnie rok temu, 

w odniesieniu do powstania Nowego Jeruzalem. 

Ona rzeczywiście była prawdziwa i nadal czyniła to samo, przez cały rok.

I teraz, dokładnie rok później, wydarzyło się tak wiele cudów,

 gdy Nowa Ziemia i Nowe Jeruzalem powstają, 

a nawet więcej niż to: - by po tych wszystkich latach zostać wezwanym

 do rozpoczęcia dzielenia się wewnętrznymi naukami Białego Płomienia,

 jest rzeczywiście cudem samym w sobie!

Jestem niezmiernie wdzięczny!

Tu naprawdę nie chodzi o mnie, nigdy nie chodziło - 

tu chodzi o Boski Masterplan, 

który wypełnił się na Nowej Ziemi!


Brak dostępnego opisu zdjęcia.
 

Wszystko jest święte i wszystko jest uświęcone!

Jesteśmy tylko aktorami na Kosmicznej Scenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz