środa, 11 sierpnia 2021

Twoje wewnętrzne dziecko

 Matt Kahn:




www.MattKahn.org

 

Aby zawrzeć pokój ze swoim wewnętrznym dzieckiem 

i otworzyć swoje serce na większą pojemność, 

przeczytaj lub powtórz na głos następujące słowa:

Najdroższe Wewnętrzne Dziecko,

Przykro mi, jeśli kiedykolwiek w przeszłości 

czułeś się zraniony, porzucony, 

odrzucony lub zwątpiony przez kogokolwiek, 

lub jeśli kiedykolwiek czułeś, że żyłem w sposób,

 który wykluczył cię z mojego doświadczenia.

Przepraszam, jeśli sprawiłem, 

że poczułeś się gorszy,

 upokorzony lub osądzony, 

nazywając cię ego.

Przepraszam za wyobrażanie sobie ciebie jako bariery dla Boga lub czegoś, 

od czego należy uciec; tak jakbyś nie był kluczową częścią mojej podróży 

i strażnikiem mojego najwyższego Ja.

Przepraszam, jeśli moje zainteresowanie duchowością sprawiło, 

że poczułeś się jak niewidzialne rodzeństwo, 

które nigdy nie ma dość mojej uwagi.

Przepraszam, jeśli kochankowie wydawali się ważniejsi niż uhonorowanie ciebie.

I kiedy czułaś się niebezpiecznie wśród ludzi, 

którymi się otaczałam,

 przepraszam, że nie wysłuchałam twoich próśb. 

Zamiast tego starałam się desperacko zasłużyć na uznanie tych, 

którzy sprawiali, że nie czułaś się bezpiecznie.

Teraz widzę, jak troska o ciebie, 

moja ukochana niewinności serca, 

oferuje mi walidację, pewność siebie i wsparcie emocjonalne,

 którego nikt inny nie jest w stanie zapewnić.

Niech ten moment przebaczenia będzie ponownym początkiem między nami, 

w którym zawrzemy pokój i pozwolimy umysłowi 

i sercu na ponowne zjednoczenie się w jedności miłości.

Obyśmy zaangażowali się w piękno i harmonię świadomości, 

aby każda walka lub rana wewnątrz mnie mogła zostać uleczona dla dobra wszystkich.

Obym wreszcie poczuł radość z bycia sobą, 

jako świadomy rodzic dla ciebie, 

mojej własnej niewinnej natury.

Obyś już nie musiał działać tak desperacko,

 aby zasłużyć na moją kochającą aprobatę.

Obyście nie musieli już tworzyć kryzysu egzystencjalnego

 jako sposobu na wołanie o moją kochającą uwagę.

Kocham cię.

Przepraszam.

Proszę, wybacz mi.

Nie wiedziałem, jak głęboko cię zraniłem.

Od tej chwili zamierzam być tym,

 który zapewnia wam bezpieczeństwo, 

honoruje wasze ciekawości i obawy, 

pozwalając wam dzielić się tym,

 co chcecie powiedzieć.

Jestem gotowa zwrócić się ku światłu mojej boskości, 

słuchając wszystkiego, 

czym zechcesz się podzielić z zaangażowaną,

 skupioną na sercu uwagą.

Jestem gotowy kochać Cię jak nigdy dotąd, wiedząc, 

że nie chodzi o bycie doskonałym,

 ale o zrobienie wszystkiego, 

co w mojej mocy,

 aby pozwolić miłości być moją odpowiedzią na emocje,

 których używasz,

 aby się ze mną komunikować.

Niezależnie od tego, czy jest to strach, smutek, 

złość, zazdrość, poczucie winy, wstyd, niepewność,

 samotność, frustracja, zakłopotanie, 

czy nawet wdzięczność, otwartość, pokój i radość, 

każde uczucie jest okazją do kochania cię w każdym mijającym doświadczeniu 

- bez względu na to, 

jak bardzo preferowane, uwalniające, frustrujące

 lub niewygodne wydaje się być którekolwiek z nich.

Dziękuję Ci za to, że jesteś częścią mojego życia.

Kocham cię - teraz i na zawsze.

I tak oto zostałem uzdrowiony.

Proszę poświęć chwilę na uhonorowanie pozytywnej reakcji trzewnej, 

którą możesz wyczuć po przeczytaniu tego, 

jako sposób twojego wewnętrznego dziecka na powiedzenie: 

"Dziękuję. Ufam ci teraz".

Wszystko dla Miłości,

Matt

Może być zdjęciem przedstawiającym tekst „"Medycyna przyszłości będzie opierać się na kontrolowaniu energii w ciele." William Tiller”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz