niedziela, 3 września 2023

Bogini Księżyca Hina: Popycha Cię do przodu

 przez Galaxygirl https://tinyurl.com/2bsx7f3p  

 

Jestem energiami bogini wzniesionej wersji waszego księżyca.

  Możesz mi mówić Hina, bo takie jest jedno z moich imion.  

Wiele kultur nadało mi wiele imion 

na przestrzeni wielu eonów czasu.  

(Widzę srebrzystą, 

wysoką kobiecą istotę z długimi włosami, które lśnią iskierkami. 

Ma na sobie błyszczącą długą suknię, która wygląda jak gwiazdy.) 

 Piękno to moje ubranie.  

Występuję naprzód, 

aby mówić o dostosowaniach, 

które mają miejsce w waszej chwili obecnej. 

 (Widzę ręce tasujące karty. 

Widzę, że wiele osi czasu łączy się w jedną. 

Na odwrocie talii kart znajduje się tylko jeden obrazek

 i wszystkie są teraz ułożone razem.)  

Kosmiczne energie są teraz za waszymi plecami 

i popychają was do przodu, Lightworkers. 

Miałeś wrażenie, 

że była to wędrówka pod górę bez 

większego odpoczynku i starałeś się znaleźć 

piękno w widokach po drodze. 

Odtąd wiatr będzie wiał ci w plecy i delikatnie popychał cię do przodu, 

gdyż energie i wiatry są teraz w pełni na twoją korzyść.  

Wystarczająco dużo ciemności zostało oświetlonych i jest usuwanych,

 dzięki czemu będziesz mieć mniejszy opór po drodze. 

 Moim zadaniem jest także rozświetlanie ciemności.  

Świecę wielkim pięknem, 

gdyż moja istota składa się z wielkiego światła.  

Jesteśmy tacy sami.  

Wasi przodkowie odczuwali moją wyjątkowość 

i drżeli podczas moich zaćmień, 

oddawali cześć i tańczyli ze mną w świetle mojego pełni księżyca. 

Widzę, że jesteście tak samo bystrzy jak ja, 

drodzy przyjaciele. Jesteś tak samo piękna jak ja.  

Dostosuj się do swoich wysokich aspektów,

 jest to dojrzały czas portali i bram,

 dostosowujących się obecnie w twojej chwili obecnej, 

aby dalej wznosić się. 

 Mądrze jest ujarzmić energie,

 gdy w ten sposób przedstawiają się jako prezent. 

 Ja, Hina, ofiarowuję wam moją miłość i światło w prezencie.  

Podczas tej rzadkiej Super Pełni Błękitnego Księżyca wydaję się jaśniejszy, 

ponieważ wspierają mnie kosmiczne energie. 

To prosta fizyka, 

a jednocześnie oszałamiająco piękna na twoim niebie.  

Ty także to robisz. 

 Gaia potrzebuje Twojego światła.  

Świat potrzebuje Twojego światła.  

Od tej chwili wędrówka będzie przyjemna, 

ponieważ wykonałeś już większość

 swoich osobistych zarośli szałwiowych i wszystko,

 co musiałeś w sobie spalić, zostało przemienione. 

Nie jesteś już tym, kim byłeś, 

stajesz się tym, kim zawsze byłeś.  

Możesz poczuć niebieski ogień w swoich żyłach, 

ponieważ ta energia jest bardzo przemieniająca, potężna i mądra.  

Niebieski płomień, niebieski miecz Archanioła Michała,

 to wszystko jest bardzo potężne, 

bardzo uzdrawiające.  

Woda Gai jest niebieska 

ze względu na swoje właściwości lecznicze i pielęgnacyjne.  

Nie wszystkie planety mają niebieską wodę. 

 (Widzę żółte oceany i lawendowe niebo Wenus.)  

W całym stworzeniu istnieją wszelkiego rodzaju środowiska, 

w których istoty Stwórcy mogą się bawić.  

We wszystkich odcieniach i przestrzeni kryje się piękno.  

Ja Hina, hawajska bogini księżyca, mówię do ciebie z miłością. 

 Mówię do Was ze spokojem i nadzieją. Lightworkers, 

dziękuję wam za waszą służbę dla Wszystkiego 

i dziś wieczorem wysyłam wam moje uzdrawiające energie błękitu. 

 Wasi przodkowie rozumieli moją moc.  

Czuli je w głębi duszy.

  Chciałbym,

 żebyście poczuli teraz moją energię.  

Wysyłam je teraz.  

Odrodzić się. 

 Być odnowionym.  

Bądź uzdrowiony. 

Zostań przemieniony.  

Zamierzaj w pełni ucieleśnić swoją najwyższą linię czasu 

dla boskiego dobra wszystkich. 

 Bo to jest to, co robisz.  

Twoja obecność służy Wszystkiemu. 

Służy boskiemu dobru Wszystkiego,

 aby wasze energie, 

wasze częstotliwości wzmacniały się wraz z moimi,

 tworząc wzajemnie tsunami światła. 

Światło jest tutaj, 

umiłowani przyjaciele służby.  

Światło jest tutaj i świeci jasno przeze mnie,

 dziś wieczorem,

 abyś mógł odzwierciedlić świat. 

 Dziś wieczorem wybieram swoje hawajskie imię, 

aby móc wysłać dodatkową miłość 

i wsparcie cierpiącym na Hawajach.  

Wielka zmiana zachodzi na waszej planecie

 i nie wszystkie zmiany są dziełem waszej Matki Ziemi. 

Ci, którzy wykorzystali pogodę do własnych celów, 

staną przed sądem. 

Wszystko zostanie ujawnione.  

Żaden sekret nie będzie mógł pozostać ukryty.  

Taki jest sens objawień. 

Pojawią się objawienia dotyczące tego,

 co zostało zrobione Gai oraz tym, 

którzy są na niej i wewnątrz niej.  

Pojawią się objawienia dotyczące twojej przeszłości,

 abyś mógł zrozumieć, jak stworzyć swoją przyszłość. 

 Ja, Hina, mówię do ciebie. 

 Przesyłam Ci moje najgłębsze niebieskie światło miłości i siły.  

Dziś wieczorem dzielę się z wami moim sercem.  

Możesz ze mną porozmawiać. 

 Jestem blisko związany z Quan Yin.  

Jestem kobiecymi energiami nadziei, światła, 

w ciemnych miejscach. 

Jestem kim jestem. 

 Jestem Hina.

  Pokój.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz