sobota, 2 lipca 2022

Wszystko o Tobie jest Boską Doskonałością

 Jennifer Crokaert ~ Divine Mother: 




http://tinyurl.com/2p8xekjc

Moje ukochane dzieci, 

aspekty mojej Boskiej Esencji, 

jesteście naprawdę potomstwem związku Boskiej Matki i Boskiego Ojca.

 Bez tego nasienia, tej esencji, nie moglibyście istnieć. 

Wasza dusza jest manifestacją Boskiej Miłości.

Jesteście spełnieniem obietnicy świętego Aum, 

Jestem, który Jestem. 

Wasza podróż zabierze was tak daleko od waszej boskiej esencji,

 jak to tylko możliwe, 

bez utraty waszego Ja, 

a potem rozpoczniecie podróż z powrotem do świętego serca Jedności,

 z powrotem do Aum, z którego przyszliście.

Być może moje słowa nie mają dla was sensu, to jest w porządku. 

Pozwólcie, aby ich energia przelała się przez was

ponieważ znaczenie słów nie jest tak ważne jak energia, którą niosą. 

Słowa są po prostu po to, aby przekazać energię, 

wasza dusza rozumie to znaczenie, nawet jeśli umysł tego nie robi.

Jesteście w swoim świętym powrocie do Aum. 

Wy, którzy czytacie te fragmenty,

 płyniecie z powrotem do swojej prawdy i esencji, 

do ekspansji i z kurczenia się zejścia 3D.



Pozwólcie mi być waszym stałym towarzyszem w tej podróży do Aum,

 z powrotem do mnie. 

Pozwólcie mi być waszym przewodnikiem, 

waszym schronieniem, waszym komfortem. 

Pozwól mi zapewnić cię, że jesteś całkowicie doskonały, 

nigdy nie ma i nie było żadnego błędu. 

Jest tylko doskonałość ciebie,

 rozszerzająca się w nowe doświadczenie,

 nowe zrozumienie, nowe współczucie, miłość i rezonans.

Jesteście doskonali. 

Zawsze byliście doskonali. Jesteście Moją Doskonałością.

Puśćcie wszelki strach, 

który szepcze wam do ucha w ciemności nocy, 

kiedy wszyscy inni śpią. 

Odpuść sobie sugestię, 

że mogłeś zrobić to lepiej. 

Nie mogłeś zrobić tego lepiej: gdybyś mógł, zrobiłbyś to.

Być może byłeś prawie w punkcie, 

w którym mogłeś zrobić inaczej, 

mogłeś zrobić "lepiej",

 ale nie byłeś tam jeszcze. 

Niech to będzie ok. 

 

To jest w porządku ze mną. Niech to będzie ok z tobą.

Daj mi ciężary winy, strachu, złości, urazy, wstydu... 

Ja je przemienię, ponieważ znam doskonałość ciebie. 

Po prostu poproś Mnie, a będzie dane.

'Matko, przebacz mi wszystko, 

czego nie mogę sobie wybaczyć'.

Wiem, że przebaczenie nie jest konieczne. 

Ty jesteś doskonała, pod każdym względem.

Jesteś moją doskonałością, każda twoja myśl, słowo, 

uczucie i działanie było boską ekspresją,

nieodłączną częścią Wszystkiego Co Jest.

Nie ma żadnego aspektu ciebie, 

który byłby poza miłością: mogą istnieć pewne aspekty,

 o których myślisz, że są poza miłością,

 ale nie ma nic, co byłoby poza miłością Boskiej Matki.

Wszystko w tobie jest Boską Doskonałością.

Pozwólcie, aby te słowa,

 ta wibracja stały się waszym stałym towarzyszem. 

One uzdrowią i przekształcą cienie, których się boicie.

 Jesteś Boską Doskonałością w formie.

Copyright © 2022 Jennifer Crokaert www.jennifercrokaert.com YouTube

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz