czwartek, 7 lipca 2022

Dalszy ciąg słów Boskiej Matki na temat doskonałości (wideo)

 Jennifer Crokaert ~ 




 

2 lipca 2022, przez email

Zmagam się z ideą doskonałości dla siebie, 

ale jest to alternatywna wizja doskonałości,

 którą Boska Matka podzieliła się ze mną

 dla mnie i moich klientów i wierzę, 

że zdecydowanie warto się w nią wczuć.

W skrócie, 

nie jesteśmy tutaj, 

aby być jakąś zniekształconą wersją 'doskonałości'.  J

esteśmy tu, 

aby być 'niedoskonałymi' i stale kochać tę część siebie,

 transmutując ją trochę bardziej za każdym razem.  

Nasza podróż jest tym, 

co zapewnia bogactwo doświadczeń w ramach Wszystkiego Co Jest, 

a nasza doskonałość polega na konsekwentnym podążaniu w kierunku miłości 

i akceptacji dla tych części siebie, 

które czujemy, że są 'niedoskonałe'.


 
Witaj dzisiaj sam zgłosiłem się do szpitala 
i zostałem na nowo przebadany, 
zobaczyłem teraz szpital od podwórka, 
stałem się królikiem doświadczalnym 
studentów podobnie jak ja niegdyś w W-wie

Cierpliwie czekałem na wyniki i marzyłem o tlenie...

Młodzi zdolni szybko zauważyli, 
że mało sikam, 
bo i też zrezygnowałem z piwa
 i wróciłem do domu...

Zobaczę jak będzie ze spaniem..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz