niedziela, 12 listopada 2023

Miłość do siebie. /to odpowiedź na post poniżej jako spowiedzi...? /

 

 

Od serca do serca w tej chwili rozmawiamy, jestem Kejraj. 

 Odpowiedzi na pytania: „Kim jestem?” I „Dlaczego tu jestem?” ujawniają się,

 gdy ktoś osiągnie pewien poziom miłości do siebie. 

Im częściej jesteś w stanie to robić,

 tym bliżej jesteś swojej Obecności i Źródła Ja Jestem. 

Im więcej prawdy o Wszechświecie zostanie przed Tobą odkryte.  

Mówimy przede wszystkim o kochaniu siebie od WEWNĄTRZ.  

 

Kochać i akceptować najgłębsze części siebie. 

 Miłość do siebie, akceptacja siebie, przebaczenie sobie, 

tak jak jesteś w tej chwili, przynoszą największe uzdrowienie 

z doświadczeń niskich wibracji w tym i przeszłym życiu. 

 Miłość do siebie jest najszybszym sposobem na wzniesienie się do wyższych rzeczywistości.  

 

Wielu uważa to za łatwe.  

W rzeczywistości jest to najtrudniejsze dla człowieka.  

Kiedy już naprawdę poczujesz czystą, bezwarunkową miłość do Jaźni, 

zmienisz się na zawsze i zobaczysz, 

że wszystkie przeszkody w twoim życiu zaczynają się rozpuszczać, 

gdy po prostu pozostajesz w stanie Boskiego przepływu.  

Całe światło dla Ciebie! 

 http://www.EraofLight.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz